Hallo
Ik ben een 28jarige jongen, en doe momenteel een SPW opleiding in Groningen… Ik zit nu in mn 1ejaar, en ik wil graag stagelopen, in Zuid Afrika, voor 6 maanden… Wie heeft deze plannen ook? Mischien kunnen we samen? Geef je me een seintje?
greetzz robert
Hallo Robert,
Ik doe de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening en ben van plan om eind januari/begin februari tot eind juni op stage te gaan naar Zuid-Afrika in Port Elizabeth. Ik heb me al aangemeld bij het stagebemiddelingsbureau Khaya die van alles voor je regelt. Ik zou eerst met nog twee meiden van school gaan maar die gaan helaas niet meer mee. Ik zou het liefste in een weeshuis willen stage lopen.
Ik ben 19 jaar en zit nu in het derde jaar van mijn opleiding. Het is echt een droom van mij om naar Zuid-Afrika op stage te gaan maar ik durf niet zo goed alleen. Vandaar dat ik reageer op je bericht.
Ik hoop snel van je te horen.
Groetjes Karin
Eeyzz Karin
Alles goed? Thanx voor je bericht… De plannen zijn wat gewijzigd, maar ik ga sowieso naar Zuid Afrika… Ik ben inmiddels gestopt met mn opleiding SPW… Ik werk nu bij Walibi World tm 31 oktober 2010… 4 november ga ik vliegen naar Zuid Afrika… Daar verblijf ik de 1e 3,5 week ( tot 1 december) in een backpackershostel in Kaapstad… Deze 3.5 week wil ik besteden, om leuke dingen te doen. Denk aan safari’s maken, bungeejumpen, tafelberg beklimmen, kooiduiken met haaien/krokodillen, wildparken bezoeken enz… Per 1 december werk ik ( vrijwillig) bij MOnkeyland in Plettenberg Bay… Dit is een groot wild apen reservaat met 13 verschillende soorten apen, die niet meer in het wild kunnen functioneren… Ik heb alles geregeld via Jeroen en Kathelijne… Een Nederlands echtpaar, die in Zuid Afrika wonen… Deze regelen echt alles voor je… Echt een aanrader… Bezoek hun website maar es. http://www.4exchange.nl/vrijwilligerswerk.html Zou leuk zijn, als je het via hun regelt! Mischien kunnen we samen, alhoewel jij plannen hebt, om later te gaan… Ik moet vandaag de hele dag werken. Kun je me ff terugmailen op scorentegenkanker@hotmail.com ( ook msn!) Dan mail ik je dan terug in mn pauze oke? Hoop van je te horen!
Gr Robert