Hey allemaal,
Jullie zullen het vast wel kennen, zin om te reizen en de wereld te ontdekken maar geen vrienden die tijd, zin of geld hebben om deze ervaring met je te delen. Ja, ook ik heb dat probleem.
Ik ben 24 jaar, woon in Rumst (bij Antwerpen) en kreeg op mijn werk een vast contract aangeboden. Maar ik voel me nog te jong om me echt al te settelen, dus heb ik vriendelijk geweigerd. Nu ben ik dus volledig vrij en wil ik wat van mijn jonge leven genieten.
Ik heb net 8 weken Malaga achter de rug om mijn Spaans te verbeteren en ik wil begin november naar Zuid Amerika vertrekken. Een vriendin van me gaat mee voor een maand, maar moet nadien terug naar Belgie. Heeft er iemand zin om dan vanaf begin december mee te reizen??
Ik dacht eraan om helemaal in het zuiden van Argentinie te beginnen en tot in Ecuador te gaan. Daar loopt namelijk een project van 4 Belgische vroedvrouwen om de plaatselijke bevolking op te leiden. En vermits ik zelf vroedvrouw ben, lijkt me dit zeker interessant. Waar we na een maand zullen eindigen, weet ik nog niet, maar daar kunnen we samen dan wel uitzoeken he.
Dus, zin om mee (een deel van) de wereld te gaan verkennen, laat me iets weten! [EMAIL=“hilkehermans@hotmail.com”]hilkehermans@hotmail.com
Hoop snel iets van je te horen!
Groetjes Hilke