Wij gaan in november 3 weken rondreizen. Mijn vraag is of het aan te raden is om over land van Yogya naar Bali te reizen of dat we dit beter kunnen doen per vliegtuig.
vliegtuig doen,bus kost veel tijd en is enorm vermoeiend en vrijwel zelfde prijs als met vliegtuig
Hangt er vanaf wat je wilt… Wanneer je tijd hebt om verschillende vulkanen in oost Java te bezoeken (mooi!), dan raad ik je de bus aan. Anders zou ik gaan vliegen.
Nee we hebben natuurlijk tijd tekort…er is zoveel wat we willen doen en moeten dus ( zoals iedereen) keuzes maken. We beginnen onze reis in Medan met een bruiloft, gaan dan naar het Tobameer om vervolgens weer naar Medan tegaan en naar Yogya te vliegen. Vandaar uit naar BAli/Lombok.
Niks staat nog vast ( behalve de bruiloft ha ha ) maar volgens mij moet het zoiets gaan worden.
Nog sugestie’s? Altijd van harte welkom.
Persoonlijk zou ik kiezen voor minder eilanden zodat je rustig de tijd hebt om dingen te bekijken… Pelan-pelan.
Hoe lang blijf je in Yogya en hoelang op Bali?
Ik denk een dag of 3-4 op Yogya en dan door naar Bali.Dan hebben we nog 10 dagen voor Bali/Lombok. Is dit te kort? We willen eigenlijk alleen maar de stad zien en de Borobodur en Prambanan.Erg toeristisch maar dat zijn de keuzes die je meot maken, denk ik. Hebben jullie andere ideeen?
wij zijn 2 keer van bali naar yogja geweest,1 keer met het vliegtuig [ 1uur]en een keer met de auto [12 uur]je ziet dan wel wat meer,niet harder dan 30,40 km /uur.
in yogja heb je het in 3 dagen wel gezien!!
goede reis
mvg sredneb