Van Timisoara naar Belgrado met bus

Hoi allemaal,

Ik wil binnenkort graag van Timisoara naar Belgrado. Enig idee hoe dit mogelijk is?
Ik heb gelezen dat er een trein gaat 2x per dag, maar dat je dan moet overstappen. Dit neemt wel wat tijd in beslag, maar die heb ik niet veel. Is er bijvoorbeeld een (mini)bus die naar Belgrado gaat? En later ook weer terug? (hoeft niet op dezelfde dag)

Verder nog tips voor bezienswaardigheden in Timisoara of omgeving?

Bedankt!

Groetjes Monique

Hallo monique!

Heb je de reis van timisoara naar belgrado al gemaakt? Ik ga deze 17 juli maken. Ben erg benieuwd of je hier meer over kan vertellen. Heb je dat met de trein of met de minibus gedaan?
Hoelang was je onderweg en wat waren de kosten?

Hoop dat je mij kunt helpen.
Alvast hartelijk dank!!

Groet,

Ferdi

Hey Ferdi!

Nee helaas niet. Ik had slechts een lang weekend en het bleek niet goed mogelijk om dit in korte tijd te doen. Je zou wel op dag A heen kunnen gaan en eventueel dag B terug. Er is inderdaad een trein of je kunt met de minibus. Maar meer informatie dan dit heb ik helaas niet. Als je iets over Timisoara wilt weten kan ik je wellicht wel helpen.

Veel plezier!

Hi moniquen of anderen reizigers met ‘Timisoara ervaring’,

Binnenkort ga ik samen net mijn vriend (beide ± 30 jr) een lang weekend naar Timisoara en ben ik benieuwd of iemand leuke tips heeft voor mooie of interessante bezienswaardigheden, leuke activiteiten, lekkere restaurants of gezellige barretjes, alle suggesties zijn welkom! Ik heb gehoord dat je in Roemenië ook goed kan shoppen, is dit in Timisoara ook het geval?

Ik ben benieuwd!

Gr Ivon