Rondreis Roemenië en Bulgarije, 18 dagen - 11 steden, 25-8/12-9, reis+verblijf €350

Hallo allemaal!

Ik ben nina, 27 jaar en wil eind deze zomer een rondreis maken in Roemenië en Bulgarije. In Roemenië gaan we met de trein en in Bulgarije met de bus. Dit zal ongeveer slechts € 350,- kosten! (Houdt er wel rekening mee dat eten, drinken, overig vervoer en entree etc. Ook geld kosten.) Ik spreek roemeens wat de reis wat makkelijker maakt.
Ik ben van plan om donderdag 25 augustus te vertrekken en maandag 12 september terug te komen.
De eerste week zal behoorlijk druk zijn. In deze week zullen we 6 steden bezoeken namelijk; Timișoara, Hunedoara, Sibiu, Mediaș, Sighișoara en Brașov, waarbij ik vooral de historische plekken wil bekijken. Daarna zal het iets rustiger zijn, na een dagje București wil ik lekker een ruime 3 dagen zon, zee en strand in Constanța en Varna.
Vervolgens nog een dagje naar de historische stad Veliko Tarnovo om vervolgens nog ongeveer 5 dagen te feesten in Sofia. Ongeveer 5 dagen zodat we eventueel een trein of bus kunnen missen of vrijwillig wat langer kunnen blijven plakken :wink:

Als het je wat lijkt nodig ik je graag uit om een drankje te doen in Utrecht zodat we kunnen kijken of het klikt en zal ik je het precieze reisschema met tijden en prijzen toesturen.

Groetjes Nina

Hallo,
Het is misschien niet helemaal wat je zoekt. Maar ik wil met Busreis Effe Weg Balkan met Roemenie, Bulgarije en Istanbul op reis. Geheel verzorgd half pension. Vertrektijden 07-09 en 05-10-2016 voor 22 dagen. Zie effeweg.nl. ik ben man van 73, goed vitaal en zoek kamergenoot/reisgenoot om de 1 pers.kamer kosten te voorkomen. verder laten we elkaar volledig vrij. Reis kost in oktober € 1059,- en in Sept. ca € 100,- meer.
Groeten,
Joop.

He Nina, ziet er leuk uit ! Ik zou alleen dan wel 3 weken eerder moeten gaan, is dat erg ?

Hallo Joop,

Bedankt voor je reactie maar in mijn ogen heb ik een soortgelijke reis voor een derde van die prijs dus ga ik daarvoor :wink:

• Updated - - -

@ Nigelopreis
Hoi Nigel,

deze data zijn qua prijs en en tijd het meest gunstig voor mij

Groetjes!

Oke helaas maar ik zit dan weer op school