Is het raadzaam om van te voren een guesthouse in Vientiane te boeken als ik 19:00 aan kom met het vliegtuig? Of is het, net als in Thailand, zo dat er bureautjes zijn waar je een hotel/guesthouse kan reserveren voor bijv 1 nacht?
119 keer bekeken en geen reacties… Jammer!
Hi Maryvonne,
ik persoonlijk zou geen trek in gezoek hebben na een vlucht en mail altijd een dag of wat vooraf voor een kamer. Check wel altijd feestdagen etc, want dan kun je er beter vroeg bij zijn. Kantoortjes op het vliegveld waren bijna allemaal gesloten toen wij er laatst aankwamen. Taxicounter was wel open.
Dit hotel was goed, centraal gelegen en niet te duur ->
http://sinnakhonehotel.webs.com/
Bedankt voor de tip! 20dollar is wel 2x mijn budget…
Ik hoef maar een uurtje te vliegen, dus ik zal niet zo vermoeid zijn. En ik kom om 18:30 aan, dus dan zullen de kantoortjes wel open zijn nog. Ik wist niet dat er kantoortjes waren. Dus dat geeft weer wat rust! Dan kan ik bij zo’n kantoortje voor 1 nacht wat boeken en dan de volgende ochtend even in de buurt kijken voor iets goedkopers als de 1e niet bevalt!
Denk dat 20januari geen feestdag is?
Dat was maar algemeen bedoeld ![]()
Wij hebben per mail een kamer geregeld en er 15 usd voor betaald. Dat was in ons geval 7,50 per persoon, wat in ons geval een van de goedkopere was. Nemen altijd privekamer met eigen sanitair.