Van Noord naar Zuid-Italië: wie stapt er met mij in die trein?

Hoi meiden,

Wie lijkt het leuk om in de zomer van Noord naar Zuid-Italië per trein te reizen?

Ik ben in! Italië is helemaal mijn land en ik heb uiteraard de bekendste steden al bezocht en talloze keren op de camping gestaan. Daarom vind ik het tijd worden om het land op een andere manier te ontdekken en doe dat het liefst met iemand samen die net als ik van het “Dolce Vita” houdt.

Heb jij tussen de twee en drie weken de tijd, vind jij het een uitdaging om per trein te reizen, ben jij nog nooit in bijvoorbeeld Sanremo/Lucca/Florence/Procida/Napels/Palermo/enz. geweest en tussen de 25 en 35 jaar? Dan denk ik dat jij zeker moet reageren! :wink:

Tips zijn altijd welkom! Wie weet spreek ik jou snel!

:wereld:

Hoi,

In welke periode ga je juist?

Groetjes,
Lies

Hoi Lies,

De periode is in overleg. Wel in het voorjaar/zomermaanden, maar precies staat nog niet vast.

Leuk trouwens dat je reageerde, laat nog eens iets van je horen :slight_smile:

Groetjes, Laura

Hoi Laura,

Ik ga waarschijnlijk in april van Pisa naar Bari reizen (langs de oostkust).
Ik weet niet of dat een beetje de route/periode is die jij in gedachte hebt?

Groetjes

Hoi reismeis020,

Jammer dat je al in april gaat, komt voor mij een beetje te vroeg, maar de reis die je gaat maken lijkt mij super!

Groetjes

Hey!
Wat leuk dit! Ik ben van plan om van de zomer ook door Italie rond te trekken. Ik zelf had alleen een iets andere route in gedachten (Ik wil graag ook wat bekende steden bezoeken). Maar wie weet komen er toch wat steden overeen met elkaar!
Groetjes Lena

Hoi Lena,

Ja leuk idee toch! :slight_smile: idd ik heb minder bekende plaatsen op mn lijstje staan! Dit komt omdat ik daar al vaker geweest ben en ze dus kan overslaan :wink:
Wie weet is er toch een route die we allebei leuk vinden, als je interesse hebt stuur me dan maar even een mailtje.
Groetjes!