Rondreis per trein door Noord-Italië

Hoi daar! Mijn naam is Jeroen, ik ben 24 jaar en ik kom uit Gelderland.

Het lijkt me erg leuk om deze zomer een rondreis per trein te maken door Noord-Italië.
Het liefst zou ik dit doen met een vrouwelijke reispartner van ongeveer dezelfde leeftijd.

Ik hoop tijdens deze reis een leuk contact op te doen, en een hoop steden te bezichtigen.
Daarnaast lijkt me af en toe een terrasje pakken of een excursie naar de natuur ook erg leuk.

Ik heb hier i.v.m. werk maximaal 3 weken de tijd voor maar zit zelf te denken aan 2,5 week.
De datum staat verder niet vast, en kan dus worden overlegd. Dit geldt ook voor de steden.

Er moet bijv. nog gekeken worden in hoeverre welke stad goed te bezoeken is per trein.
Ook is het nog kijken welke volgorde het handigst is, en waar evt. uitstapjes mogelijk zijn.

Voor alvast wat inspiratie, hier is een lijstje met wat kandidaat-steden. Ik hoor graag van je!

[ul]
[li]Bergamo[/li][li]Bologna[/li][li]Florence[/li][li]Genoa[/li][li]La Spezia[/li][li]Livorno[/li][li]Lucca[/li][li]Milaan[/li][li]Parma[/li][li]Pisa[/li][li]Rimini[/li][li]San Marino[/li][li]Turijn[/li][li]Venetië[/li][li]Verona/Gardameer[/li][/ul]