Van Narita naar Ueno

Hoi,

Ik zit net even te kijken op de site van Narita airport en ik zie dat je de tickets voor de keisei skyliner een maand van te voren moet reserveren…
Weet iemand of dit klopt of kan je ze daar ook aan een balie kopen?

Alvast bedankt!

Groeten Keruri

Je kan ze gewoon ter plekke aan de balie of automaat kopen, geen enkel probleem.

Bedankt voor de geruststelling. We vliegen namelijk morgen al en ik kneep hem al een beetje! Bedankt voor al je tips! Ik heb er veel aan :nod:!

Goede reis!

De goedkoopste optie is 1000 yen, met de lokale trein. Duurt meer dan een uur, maar dat is niet eens zoveel sneller dan de duurdere opties!

Ik hoop dat de Narita Express ook niet gereserveerd hoeft te worden, daar gaan wij mee

Keisei limted express is 1080 yen, duurt ongeveer 75 minuten tot ueno, standaard metro toestel dus bankes aan de zeikanten staanplaatsen in het midden.

Keisei Skyliner is 1920 yen, duurt ongeveer 60 minuten tot ueno, iets luxer treintoestel met wat kleine bagage rekken bij de in/uitgangen, in principe zijn alles stoelen gereserveerd maar de trein zit vaak lang niet zo vol.

Ik had wat yen over op de terugreis dus de 2 optie gepakt was een stuk relaxter.

weer een kwestie van GOED lezen;
je KAN ze reserveren vanaf 1 maand tevoren-en je MOET ze ook reserveren (want enkel zitjes)-maar dat KAN tot zloang er nog open zitjes zijn-en tenzij op super-hoogtij-piek-tijden is dat 99% wel mogelijk. dus gewoon aanschuiven bij het loket.