Van Mexico naar Boliva: okt 2011 - mrt/apr 2012

hey reiziger,
Ik ga in oktober naar midden amerika vertrekken (mexico) en ben van plan te eindigen in bolivia. Hier zal ik zo’n 6 maanden over doen. Ik heb al het één en ander van Azie gezien, maar midden en zuid Amerika heeft mij altijd getrokken. Het is de eerste keer dat ik zo’n lange reis alleen ga maken. Alhoewel ik er super veel zin in heb, vind ik het natuurlijk ook wel spannend. Als jij nou rond oktober, november en december in midden-amerika zit of januari, februari en maart in zuid-amerika laat het me dan weten (lottewolters@hotmail.com)!
over mij: Ik ben in juni klaar met mijn opleiding kinder- en jeugdpsychiatrie. Ik moet toegeven dat ik er nog niet klaar voor ben om te werken en voordat het te laat is nog wil genieten van al het moois dat de wereld te bieden heeft. Verder houd ik ontzettend van zingen, salsa, natuur en mensen ontmoeten!
Groetjes lotte

Hoi Lotte,

Ik zit in die periode ook in Zuid Amerika. Ik wil van september tot maart rondreizen van Equador naar Chili en ook ik reis alleen. Misschien kunnen we contact houden.

Groetjes,
Cindy

Hi ik vertrek in december tot april 2012 naar Zuid amerika. ik ben van plan om van Chili naar Peru te gaan, dus ook wij kunnen contact houden?

Hey iedereen!!

Ik ga ook in die periode naar Zuid Amerika!!
Begin half Oktober 2011 tot eind Maart 2012.
Verder nog niet echt een planning qua begin-land. (ligt aan ticketprijzen die kant op).
Kontact???

Groetjes Harold.:wereld:

ik heb gister mijn ticket geboekt 14 oktober… Zeker contact!!
groetjes Lotte