Hallo,
Wie kan me vertellen hoe ik van Maleisie (omgeving Sandakan / Kota Bintula / Kudat ) het makkelijkst/goedkoopst/snelst naar Sulawesi (liefst Manado ) kom.
Alle info is welkom!
Groeten,
Enzo
Hallo,
Wie kan me vertellen hoe ik van Maleisie (omgeving Sandakan / Kota Bintula / Kudat ) het makkelijkst/goedkoopst/snelst naar Sulawesi (liefst Manado ) kom.
Alle info is welkom!
Groeten,
Enzo
makkelijk en goedkoop zal het niet worden maar als je snel wilt reizen naar Sulawesi dan is het misschien het best om een vlucht te nemen vanaf Kota Kinabalu naar Jakarta en vandaar verder te reizen anders zal je eerst naar Kuala Lumpur/Singapore terug moeten.
gr. Frank
Via Singapore is denk ik de snelste weg. Met bv Air Asia kun je naar Johor Baru, en daar kun je de grens naar Singapore over. Vanuit Singapore kun je met Silk Air naar Manado.
Ook een optie is het vliegen op Makassar via Kuala Lumpur. Dan heb je twee stops vanaf Kota Kinabalu of Sandakan; eentje in KL en een in Makassar (Zuid-Sulawesi). Je kunt vervolgens wel snel door naar Manado met bv Garuda. Om de tijd zou ik het niet laten.
Jammer…enorm jammer dat en Malaysia Airlines en Air Asia gestopt zijn met hun directe vluchten op Manado. Het stond lang op ons wensenlijstje; nu is het ook nog wel mogelijk; maar toch minder makkelijk ![]()