in juli 2007 gaan wij een maand naar Zuidoost Azie.
Ik wil rechtstreeks vanuit Noordwest Maleisie naar Monado (Noord Sulawesi) vliegen. Maar ik kom er niet achter of dit mogelijk is, en wat de kosten zijn.
Iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken, of andere tips op dit gebied??
Volgens mij is het niet mogelijk om non-stop van Kuala Lumpur naar Manado te vliegen.
Wellicht een optie om naar Singapore te reizen en vandaar te vliegen naar Manado (met bijvoorbeeld Singapore Airlines/SilkAir).
Of vanaf Kuala Lumpur (KUL) via Jakarta (CGK) naar Manado (MDC) te vliegen.
Het is een beetje laat om nu nog te reageren, haha, maar het is zeker mogelijk om non-stop van Kuala Lumpur naar Manado te vliegen met de maatschappij Air Asia. Voor zover ik weet alleen op de dagen zondag, dinsdag & vrijdag. KUL - MDC: 06:40 - 10:40 MDC - KUL: 11:10 - 15:10. Dit zijn de tijdstippen als het goed is.
Misschien ook leuk om erbij te zeggen dat je het voor de prijs niet hoeft te laten, ongeveer 150 euro voor 2 personen, dus ongeveer 75 euro persoon.
Klopt, inmiddels is dit ook mogelijk. Op het moment van plaatsing van mijn eerdere posting werd er nog niet gevlogen tussen KL en Manado.
AirAsia vliegt deze route nog niet zo heel lang.