In Juni ga ik met mijn ouders naar Thailand en Maleisië. We vliegen van BKK naar Krabi om vervolgens naar Phi Phi te gaan.
Van phi phi willen we graag rechtstreeks naar de Cameron Highlands.
Nu ben ik zelf een aantal jaar geleden van Ko Pha-Ngan naar penang (Maleisië) gegaan en dit was echt een enorm lange reis.
Weet iemand of Krabi-Cameron Highlands te doen is in één dag, of dat er vluchten etc zijn om de reis wat aangenamer te maken?
mogelijke vluchten-check AirAsia en FIREFLY (ook een Malay kleine airline)-die doen mogelijk Phuket-Penang, dat kan evt. ook enkel high-season zijn. Vanaf Phi kan je per boot ook naar Phuket. AA vliegt Krabi-KUL.
Die Hilands liggen zo ongeveer halfweg tussen Penang en KUL-al duurt de aanreis (vanwege eiland zijn) vanaf Png wat langer als vanaf KUL.
Overland is het in 24 uur te doen-maar niet 1 dag. NACHTBus Krabi [bus komt vanaf PHuket)-naar HaadYai-dan change (keuze train/minibus) to Butterworth-dan verderop.
Zou je misschien ook aan kunnen geven wat volgens jou de reden is om niet naar Phi Phi te gaan. Je keurt het overduidelijk af, ik zou graag de reden willen weten zodat ik iets met je suggestie kan.
Iedereen moet gewoon voor zichzelf kunnen bepalen waar men heengaat en waar men niet heengaat.
Het overbodige commentaar mbt Phi Phi heb ik bij deze dan ook verwijderd.