Krabi - Koh Lanta - Phi phi?

Hallo,

Wij vliegen in november vanuit Chiang Mai naar Krabi.

Het plan was:

Krabi airport naar Krabi passenger pier (of elders?) voor de ferry van Krabi naar Koh Lanta
4 dagen Koh Lanta
ferry naar Phi Phi + 1 overnachting op Phi Phi
ferry naar Phuket (om al ‘in de buurt’ van de luchthaven te zijn) + 1 overnachting in Phuket (bv Surin Beach)
's avonds vlucht Phuket-Brussel

In al ons enthousiasme hebben we de vlucht Chiang Mai - Krabi en de 4 nachten op Koh Lanta en 1 nacht op Phi Phi al geboekt.
Rest er ons alleen nog de laatste overnachting in Phuket te boeken.
Nu zei mijn vriend dat hij ook heel graag naar een strand wil met zicht op kalksteenrotsen in de zee.
Ik had begrepen dat dit bijvoorbeeld heel mooi is op Railay Beach of AO Nang Beach.
Dus dacht ik dit mee in te plannen, bijvoorbeeld ipv bezoek aan phuket.

Wat zouden jullie doen in dit geval?

Bij aankomst in Krabi een ferry later op de dag naar Koh Lanta nemen? En bij wijze van tussenstop naar het strand gaan? Klopt het dat er ook ferry’s naar Koh Lanta vertrekken vanuit AO Nang beach? Dat zou misschien makkelijk zijn dan.

Of de planning behouden en de voorlaatste dag (ipv een ferry naar Phuket) een ferry naar Krabi en overnachting daar aan een strand met kalksteenrotsen + van daaruit naar phuket airport?

Alvast bedankt voor jullie raad :slight_smile:

Ps: maya bay en james bond Island hebben ook zulke rotsen maar dachten we over te slaan wegens belachelijk druk :slight_smile:

Mijn enige advies/opmerking op dit moment:
Na aankomst op het vliegveld in Krabi aldaar een minibus charteren voor vervoer naar Koh Lanta (Yai).
Dat is veel gerichter en minder gedoe.