Van Java naar Lombok vliegen

Hoi Ruud,

Een maand geleden heb ik in reactie 3 van dit draadje heb het volgende geschreven:

Als je echt gebonden bent aan de datum die je hier hebt opgegeven kun je eventueel op een ander Nederlands forum (Indahnesia) kijken, deze bied tickets aan, tegen een iets hoger tarief, maar het voordeel is dan dat je de tickets via je Nederlandse bank kan betalen.

Dit iets hoger tarief betreft dan dubbele administratiekosten maar volgens mij heb je daar nog niet gekeken, ik ben geen fan van die site, maar die ticketservice is wel verdomd handig, vooral als je aan een bepaald schema bent gebonden. Een andere reden om nu je tickets al te boeken is Idul Fitri, het wordt steeds moeilijker om aan tickets te komen en de tickets die beschikbaar zijn worden steeds duurder. Op de vliegvelden, trein, - en busstations is het stervensdruk met mensen die hun familie gaan bezoeken geen plezier om daar tussen te staan. De meeste buitenlanders die hier wonen, blijven deze 2 weken rond Idul Fitri dan ook lekker thuis en reizen zo weinig mogelijk.

1 like