Binnenlandse vlucht boeken java-bali-lombok

Hallo!

graag hoor ik jullie mening over het boeken van binnenlandse vliegtickets in Indonesie.
Ik ben dit nu al aan het uitzoeken voor onze reis over +/- 8 maanden en kom de volgende prijzen tegen:

yogjakarta - denpasar € 50,00 p.p. enkele reis directe vlucht
Denpasar - Lombok € 20,00 p.p. enkele reis directe vlucht
Lombok - Jakarta € 55,00 p.p. enkele reis directe vlucht

Wat zeggen jullie? Boeken ja/nee?

Of kan ik nog wachten tot bijv. december?

Ik heb graag alles geregeld, maar als het vast staat kan ik niet meer zomaar annuleren dus wachten is misschien de beste optie… tenzij deze prijzen alleen nog maar gaan stijgen?!

Groetjes,
Kelly

Hoi Kelly, dit zijn lage prijzen en bij goed zoeken kun je misschien nog iets lager uitkomen (paar euro’s). Deze prijzen die jij noemt zijn van Lion Air en Air Asia.
Voor volgend jaar mei heb ik geboekt bij Garuda een enkele reis Medan-Padang voor €65 dit was niet de laagste prijs, de laagste was €34 van Lion Air maar daar was de vertrek en aankomsttijd niet naar mijn zin.
Als je perse je reizen vast wil leggen zou ik zeggen: boeken maar… Ik weet niet zeker of je direct bij Lion Air en Air Asia kunt boeken. >>>

Op **deze website **kun je eenvoudig boeken en met Ideal betalen.

Gewoon boeken bij ticketindonesia.
prima geregeld en met ideal betalen.

Bedankt voor jullie reacties.
De prijzen zijn inderdaad van Lion Air en heb ik gevonden op ticketindonesia.info.
Sumbar geeft aan dat dit al lage prijzen zijn dus dan ga ik toch overwegen om maar te boeken.

Hou rekening met de kondities van Lion Air. Maximaal gewicht van bagage 15 Kg… Mijn persoonlijke ervaring Low Cost in Indonesië is dat je soms bij het inchecken op onverwachte verrassingen moet rekenen. Bijv. een tussentijdse verandering in de kondities, uitvaleln van een vlucht en hopen dat je in de volgende een plaats kan krijgen. Tijdens de natte moesson kan de vlucht plotseling terugkeren, waarna je te horen krijgt dat landing bij einddoel onmogelijk is. Je wordt na een nieuwe wachttijd toch wel weer naar je bestemming gevlogen.
Hoewel het wellicht ietwat duurder is heb ik altijd zonder problemen met Merpati gervlogen.