Sumatra-lombok

Goedendag,

In Augustus/september gaan wij naar Sumatra. Gezien mijn eerdere trip (Java en Bali) willen we vanuit Medan doorreizen naar Lombok. Ik heb inmiddels gezien dat er geen directe vluchten zijn, maar het valt mij op dat de kosten vrij hoog zijn. Enkeltje via Jakarta ongeveer 250€ pp. Heeft er iemand suggesties voor goedkope tickets. Of bevestiging dat dit idd normaal is?:wink:

Alvast bedankt

Robbert Mureau

Dat kan voor minder.

Je kan eens kijken op de website van Air Asia. Je komt dan in ieder geval van Medan naar Jakarta en dan naar Bali. Van Bali kun je per boot verder.

Makkelijker is echter om nu nog niks te boeken, maar dat pas te doen als je daar bent. Je hebt meer keus qua maatschappijen en het is goedkoper.

Er zijn diverse mogelijkheden. Via Jakarta of via Surabya naar Lombok met o.a Lion Air. Kosten enkele reis ca. 100 euro.

Dag Jenny,

Bedankt voor je reactie. Ik heb Inmiddels op de Indonesia Flights app zitten grasduinen en daar vallen de tarieven (bijv. Lion air) al veel lager uit. Aan de frequentie van de vluchten te zien valt het prima lokaal te boeken :wink:

Gr.

Robbbert