Ik ben van plan om van november 2011 tot ongeveer april 2012 van Bolivia naar Ecuador te reizen. Ik wil ook nog een maand of twee vrijwilligerswerk doen in Bolivia.
Ik heb hierover een aantal praktische vragen
-Is het slimmer/goedkoper/handiger om van Bolivia naar Ecuador te reizen of andersom?
-November April valt voor een groot deel in het regenseizoen, wat zijn jullie ervaringen, valt het wel mee of is het af te raden ( ik wil ook een aantal trekkings in de Andes gaan doen). Ik kan helaas niet eerder weg…
alle tips en/of kritiek zijn verder ook welkom natuurlijk
Over vrijwilligerswerk in Bolivia weet ik niets.
Wel heb ik zelf vrijwilligerswerk gedaan in Arequipa, Peru wat onwijs leuk was! Bij de stichting Inti Wawa, je werkt dan met een heel leuk team internationale vrijwilligers, kunt voor een goedkope prijs in het vrijwilligershuis slapen (vet gezellig) En komt in verschillende dorpjes buiten de stad om met de kinderen aan verschillende projecten te werken. Als dat je evntueel ook wat lijkt kan ik je contact personen doorgeven. Het is een kleine stichting, door jonge Peruanen opgezet en supereerlijk, zij betalen jou niet, jij betaald heb niet.
Of voor andere praktische vragen geef ik ook graag tips.
groetjes, Marjolein