Van België naar Australië vliegen via Los Angeles?

Hoi,

Ik ben aan het uitkijken om een ticket te boeken naar Australië en zou hierbij liefst van al een tussenstop maken in Los Angeles. Nu zag ik dat Australian backpackers erg goedkope tickets aanbieden, maar zij doen geen stopovers in LA helaas. Kan iemand een maatschappij aanbevelen waar ik best eens kan kijken voor een zo goedkoop mogelijk ticket met tussenstop in LA? Alle tips zijn welkom!

Groetjes,

Edith

Ik neem aan dat je van plan bent ook enige tijd in LA door te brengen? Want als je op de luchthaven blijft zou ik het laten. LAX is als stopover luchthaven echt een drama.

Ik zou dan inderdaad een weekje in LA willen blijven. Maar tot nu toe zijn alle vluchten die ik vind die over LA gaan een stuk duurder dan degene die door Azië gaan blijkbaar.

Ja ik heb geen specifieke gegevens en moet het even uit mijn hoofd doen (dus pin me nergens op vast) maar de meeste gaan inderdaad via Hongkong of SIngapore, in elk geval die kant op.

Ik geloof dat Quantas wel over de VS vliegt, je vertrekt dan alleen wel uit Londen geloof ik. En of dat zo lekker is moet je zelf even beslissen.

Wij vlogen naar de Cook Islands via LA, met Air NZ, en moesten dus van Amsterdam naar Londen en toen een stopover op LAX en toen door naar de Cooks. Op zich is een vlucht naar Londen (ook vanuit Belgie) nog geen uur vliegen en dus wel goed te doen. Heenweg vond ik geen probleem, maar toen we naar twee vluchten van ca 10 uur nog een stopover op Heathrow hadden van 4 uur, toen had ik wel een beetje een gevoel van ´so close but yet so far´.