Op de terugweg, na mijn reis door Australie, zou ik nog wel graag een stop van 2/3 weken willen maken in Azie. (dan wordt de lange terugweg ook mooi beetje gebroken
Iemand ervaring/tips voor leuke opties vanuit Australie?
Veel maatschappijen maken een stop in Kuala Lumpur of in Singapore. Vanuit beide luchthavens kun je Maleisie verkennen, maar je kan ook een korte vlucht maken naar bijvoorbeeld Thailand of Indonesie.
Vanuit Kuala Lumpur en Singapore kun je met Air Asia (www.airasia.com) makkelijk vele bestemmingen in Azie bereiken. Ik zou gewoon de goedkoopste vlucht naar Australie boeken, rondreizen binnen Azie is prima last minute te regelen! (Al is Air Asia wel goedkoper als je op tijd boekt.)
En bedankt voor je compliment. Fotografie is een leuke hobby
Binnen je ticket moet je toch al kunnen regelen dat je een stop mag maken van een aantal weken? Of mag je altijd een overstap verlengen van een aantal uur naar een aantal weken?
Ik heb afgelopen jaar met China Airlines een tussenstop op de heenreis van 3 dagen in Taipei gemaakt en op de terugreis van een week in Bangkok. China Airlines had voor mij in die periode eind april - begin juli ook het meest interessante tarief, n.l. iets meer als € 1000