Van Bangkok airport naar Koh Samed

Hoi hoi,

Kunnen wij vanuit Bangkok airport (Suva… International) direct naar de plaats waar de boten naar koh Samed vertrekken?
Enne: is koh Samed echt een leuk eiland voor een nacht of 4?
Mooie blauw3 zee en witte stranden? We hoeven niet veel te zien maar willen wel een bounty gevoel voor overdag en 's avonds gewoon ergens lekker eten aan t strand.

Tnx weer,
Groet,
Christel

Hmmm…voor zover ik weet niet (someone correct me if I’m wrong)… Hoewel je natuurlijk altijd minibusje kunt huren, maar zal best prijzig zijn.
Anders naar Ekamai busstation, daar een combikaartje bus/boot kopen.
Ik vind Samet een heerlijk eiland, zee en stranden zijn oke. De eerste jaren altijd op Had Sai Kaew gezeten, het drukste strand met meeste acco en restaurants. Vond het er de laatste keer vrij druk, komen redelijk wat dagjesmensen uit Pattaya en in weekenden reizen er ook veel Thai naar Samet. Laatste keer op Ao Phai gezeten (Samed Villa), was wat rustiger en ook erg gezellig. 's Avonds heerlijk op strand eten met voetjes in het zand :smiley:

1 like

Hallo Cristel,

Wit strand, blauwe zee en een bounty gevoel , het is er echt wel op Koh Samet. Ik moet er bij zeggen dat dit wel een heel rustig en stil strand was. Wij hebben 1 nacht in Pattaya geslapen en zijn toen doorgereisd met busje naar de pier om naar Samet te gaan. Ik geloof dat je 1,5 of 2 uur in de bus zit dan. Je kan er echt wel een paar dagen vermaken. In de avond is het ook erg gezellig op het strand met vuurshows muziek e.d

Tnx Karin,

En wel hotel hadden jullie?

Groet,
Christel

www.moobantalay.com erg leuk!

Tnx!