Van april 2011 tot begin juli 2011 in Paramaribo

hoi,

ik ben net aangekomen in paramaribo. Ik loop hier voor een aantal maanden stage bij een theatermaker. Heel erg leuk, maar hier ontmoet ik weinig andere mensen om verder mee op te trekken. Ik woon ook niet in een studentenhuis…

het lijkt me leuk andere mensen te ontmoeten.

misschien lees je dit en ben je nu in paramaribo, of kom je er binnekort en vind je het leuk om wat af te spreken.

groetjes, nienke

Hoi Nienke,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt, ik ga pas rond september naar Paramaribo… Jammer anders hadden we wel een biertje kunnen drinken:)

Groetjes Sabrina

Heyhey,

Ik ben vorig jaar in Suriname geweest. In paramaribo is the place to be: 't Vat. Daar zijn vaak veel mensen.
Ik weet niet of je ervan houdt om uit te gaan, maar dan zijn Zsa Zsa Zsu of Havanna ook plekken waar je veel mensen kan ontmoeten.
De meeste staigiares nemen ook dansles. Via die wegen leer je ook weer mensen kennen.
Hopelijk helpen deze dingen je een beetje.

Ik heb zelf in Groningen gewoont toen ik daar was. Ik heb een stukje van mezelf achter gelaten in het land. Kan niet wachten om er weer heen te gaan.

Geniet!

Groetjes

1 like

hoi hoi,

Ik kom 30 mei naar suriname toe en blijf ook tot 6 juli.
Dus tegen die tijd kunnen we wel iets afsprekken en kun je me wrs al de weg vertellen.

groet Chantal

hoi Chantal,

leuk dat je ook naar suriname komt! het lijkt me leuk je dan te ontmoeten!
en dan kan ik je vast wat vertellen over de stad etc…

groetjes, Nienke

Ha die Nienke,
En ? Al je draai een beetje gevonden op hetgeen je zocht ?
Okidokie, toedels !
Arie

Hey Nienke,

En… Hoe bevalt Suri? Heb je het naar je zin? Het is zo’n mooi land :smiley:

Groetjes,
Rianne