Hallo!
vanaf 6 mei bevindt ik mij voor een co schap twee maanden in paramaribo… het coschap duurt echter maar vier weken, de overige dagen 7-mei tot 16 mei en 20 juni tot 4 juli wil ik gaan reizen. Ik dacht aan een of meerdaagse tochten vanuit paramaribo backpacken. ik zoek hiervoor nog reisgenoten! Als jij ook nog reisgenoten zoekt voor die periode, reageer dan alsjeblieft!!
Ik vlieg samen met een vriendin ook 6 mei naar Paramaribo voor een stage in een voedingsmiddelenbedrijf… Wij blijven 3 maanden met daarin 2 weken vakantie alleen weten we nog niet goed wanneer we deze op gaan nemen. Dan zouden we ook graag willen rondreizen!
Dag Tim,
er zijn heel stagiairs in Suriname
De meesten boeken trips en tours via SouthWest Xpedition Tours http://surinamexpedition.com
Zo kan je met heel wat met medestagiairs afspreken
Onze dochter was vorig jaar ook stagiaire in Paramaribo
Zij woont en werkt er nu als vroedvrouw in het Diakonessenhuis
Dag Aliese
er zijn heel stagiairs in Suriname
De meesten boeken trips en tours via SouthWest Xpedition Tours http://surinamexpedition.com
Zo kan je met heel wat met medestagiairs afspreken
Onze dochter was vorig jaar ook stagiaire in Paramaribo
Zij woont en werkt er nu als vroedvrouw in het Diakonessenhuis
Wij nemen tussen onze stageperiode door een weekje en wat lossen dagen aan vakantie op om uitstapjes naar het binnenland te maken.
Ik heb wel al heel veel gelezen en een aantal dingen die ik graag zou willen bezoeken. Het liefst boek ik daar iets en niet nu al vanuit Nederland. Je weet niet wie je ontmoet en wat je van de lokale bevolking hoort.
Ik denk ook dat ik daar pas m’n trips echt ga plannen. Maar het is wel fijn om al wat mensen te kennen! Ik neem aan dat jullie die vakantie niet aan het begin kunnen opnemen wel?
Maar goed, als jullie op de zelfde dag vliegen hebben we waars de zelfde vlucht niet? Dus dat maakt meeten wel makkelijk!
Wel zo gezellig om al wat contacten te hebben… daarom ook dit forum!
Dat zal wel dezelfde vlucht worden jah… die van KLM van 9:45 zo uit me hoofd. Alles wel al geregld, huisvestiging enzo?
Wij hebben het via een bemiddelingsbureau gedaan… dan hebben we ook een introductie programma, wel zo fijn!