Van Ao Nang naar Khao Sok

Sawadee :chin:,

Kan iemand mij vertellen hoe je vanuit Ao Nang het makkelijkste/goedkoopste naar Khao Sok Park kan reizen? Taxi wordt denk ik een beetje dure grap. Mogelijk kennen jullie ook nog een leuke/betaalbare accomodatie in Khao Sok?

Alle tips zijn welkom!

Bedankt!

Er gaan plenty trips vanuit Ao nang en Krabi naar Khao Sok, heb zelf in februari op een hutje in het stuwmeer van Khao Sok geslapen was een fantastische ervaring! Had een privetrip geboekt met gids voor 2 dagen incl vervoer ect. voor 9000 Baht.(2 personen) Was het geld zeker waard. Geen groep luidruchtige toeristen achter je kont aan. Maar dit was persoonlijk uiteraard. Verder kost accommodatie in het park zelf vaak rond de 2000 Baht!

Groeten

1 like

Waar had je die privetrip geboekt dan? In Ao nang?

Bedankt.

Bus naar Takuapa, daar overstappen op bus naar Koh Samui. Deze bus komt langs Khao Sok, kun je gewoon uitstappen.

Hee Maurits,

Je kunt vanaf ong. 500 baht wel terecht, maar http://www.khaosokmorningmistresort.com/ is mijn favoriet , die verhuren bungalows vanaf ong. 600 baht, in een schitterende tuin.

Hans.

Graag zouden we 3 nachten in Khao Sok verblijven waarvan 1 nacht op een hutje op het meer. Daarnaast zouden we een day trekking willen doen.

Tips zijn welkom!

Bedankt