Wij hadden een privé busje gehuurt via via,…
We hadden er lokale thai leren kennen en zo zijn we aan dit busje geraakt, ook omdat we met 8 personen waren
Ik zou zeggen ga in Bangkok een kantoortje van TAT binnen en die regelen echt alles voor u, wat je maar wil en hoe je het wil, drie jaar geleden hebben we er ook gebruik van gemaakt en dat is ons zeer goed bevallen
We zijn gaan rondwandelen in het park, zonder gids, maar eigelijk zouden we dit beter wel gedaan hebben want opeens was er op twee meter van ons een enorme krokodil, wat we niet verwacht hadden
Ook zeker voorzien als je het park ingaat om hoge kousen, dichte schoenen en een lange broek aan te doen, want het zit er echt vol met bloedzuigers die langs je voeten naar boven kruipen
Wij hadden dit gedaan op Sandalen en flip flops en we zagen er nie echt goed uit toen we eruit kwamen
Er zijn natuurlijk ook véél langere tochten, je kan bv drie dagen in het park rondlopen met gids, kweet niet wat je juist wil?
Ik zou het zeker en vast nog eens willen doen, maar dan voor een paar dagen meer en MET gids, want zonder was eerlijk gezegd gevaarlijk
hier kan je bv nen dagtrip boeken vanuit bangkok: Khao Yai National Park and Elephant Ride Day Trip from Bangkok
je hebt echt veel mogelijkheden
Persoonlijk zou ik het in Bangkok zelf boeken, je zal veel goedkoper uitkomen!
Mvg