Van 400 islands naar Bangkok

Hallo lezers (martin), haha

Na de goede reacties van de vorige keer hebben ik inmiddels een vlucht naar Chang Rai geboekt om zo naar Laos te gaan vanuit Bangkok en de Gibbon Experience ga ik morgen boeken. Nog wel een beetje bang voor het risico van de 5 tot 7 uur lange wandeling met slecht weer.

Maar ik heb nu een vraag over de reisduur (bvk snelste route) en manier van reizen vanuit de four thousand islands naar Bangkok. Helaas moeten we dit nl ook vastleggen omdat we vanuit daar toch ook naar de fullmoon willen als afsluiter. Daarvoor willen we vanaf BK een vlucht naar Samui boeken, maar daarvoor zouden we graag willen weten hoelang het duurt de reis van 4000 islands naar BK en hoe laat je ong in BK aankomt. Als iemand dat toevallig ook nog weet…

O en tips wat te doen bij de 4000 islands, echte aanraders, zijn ook welkom. Maar daar ga ik ook nog wel even naar zoeken.

Hopelijk kan iemand helpen.

Groetjes Sharon!

Hoi Sharon,
Ik kan jou helaas (nog) geen antwoord geven op je vraag want ben me momenteel zelf nog aan het verdiepen in alle info.
Maar ik zie dat je de Gibbon Experience geboekt hebt? Heb je het via hun website geboekt voor zo’n €160? Ik wil het namelijk ook gaan doen en kreeg van hen de informatie dat ik het vooraf moet boeken, ik vind dat zelf jammer, want zou het graag gewoon terplekke doen, zodat we geen verplichtingen voor bepaalde dagen hebben. Maar ja, als het anders vol zit, missen we het natuurlijk ook, wat niet de bedoeling kan zijn…! Ben benieuwd wat jou ervaring is.
Grt. Inge

sorry ben op vakantie geweest en zie je vraag nu pas.

van 4000 islands naar bkk. dan moet je terug naar pakse is ongeveer 4 uur met de bus.
van pakse naar de grens is 45 min, naar ubon is 1 uur en van ubon naar bkk is 9 uur met de bus of 11 uur met de trein.