Peru, Bolivia, Paruguay, Argentinie, Uruguay en Brazilie. Wie gaan er ook heen??
Mijn naam is Giselle.
Ik ben een vrouw van 29 jaar en heb verlof gekregen voor 3 maanden reizen.
Heerlijk!! Geweldig! Wie gaan er nog meer?
Mijn reis start in Ecuador waar ik een weekje de jungle in ga voor spaanse lessen. In September kom ik aan in Peru en ga daar de Bamba Experience van Lima tot Rio doen. Via Killroy geboekt.
Ik begin in Lima… ga naar Cusco… wil de machu picchu lopen en vervolgens ga ik naar bolivia, paraguay, Argentinie, uruguay en Brazilie.
Het lijkt mij een schitterende reis… heb er dan ook heel veel zin aan. Kan niet wachten en sta te trappelen.
Wie gaan er nog meer? Misschien leuk om er te meeten?
Groeten,
Hoi Giselle,
Ik ben ook een vrouw van 28 uit Amsterdam…Na 4 jaar hard werken ben ik ook toe aan een wereldreis…
ben laatst naar India geweest maar was echt te kort…
Een reis naar Zuid- Amerika lijkt mij geweldig, alleen als jonge vrouw alleen vind ik het toch een beetje riskant…maar twee vrouwen is al wat zekerder:wereld:’
wie weet kunnen we het even over hebben…
kun je via deze site berichten prive naar mij sturen?? ik weet het eigenlijk niet…zo niet, laat even weten dan stuur ik mn mailadres.
Groet,
Roos
Dag dames,
Ik ben Eric, 33, en wil de zomer hier even meepakken en dan naar Noord of Zuid Amerika, maar wil iig niet in mijn eentje gaan. Zuid-Amerika kan best wel gevaarlijk zijn denk ik en dan is het prettig als je er niet in je eentje voor staat. Ik vroeg me af of jullie al verdere plannen hadden gemaakt. Mijn plannen zijn nog niet erg concreet zoals je leest, maar ik laat me graag inspireren en vind het uberhaupt leuk om over reizen te praten. 
Ik vind alles met veel natuur/avontuur leuk, dus zo een rondreis trok me wel.
Zou het leuk vinden om verder te kletsen,
Gr. Eric
Hoi,
Jullie plannen komen mij bekend voor. Ik ben ook alleen en ga in september ook 3 maanden naar zuid amerika. Heerlijk een baas die je verlof geeft!
Het idee is dat ik begin september aankom in lima, dan langzaam naar bolivia, het noorden van chilli (en wellicht argentinie) vervolgens naar patagonie, en terugvliegen begin december vanaf buenos aires. Iets andere reis dan giselle, maar het begin sluit wel op elkaar aan. Roos en Erik, weten jullie al iets meer? Lijkt me leuk om contact te houden.
Groeten, Marije
Hallo,
Ik zit een beetje mee te lezen met al jullie plannen en die komen mij toch wel heel bekend voor. Vanaf half september ben ik in Peru, ik wil dan graag via bolivia naar chili en argentinie reizen. Ik heb tot eind december vrij om te reizen. Hebben jullie al concrete plannen gemaakt? Ik ben zeer benieuwd wie er gaan, wat jullie plannen zijn en hoe jullie gaan reizen!
Misschien kunnen we wat stukjes samen doen of elkaar ergens ontmoeten!?
Groetjes Tineke
Hallo allemaal
idd allemaal van die bekende verhalen!!
Ik ben Loes, 24 jaar en wil mijn reis eind juli/begin augustus straten in Chili of Argentinië. Het zuidelijkste punte van Zuid Amerika lijkt me super!
Vanaf chili wil ik doorreizen naar Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Jamaica en Cuba.
De planning kan nog helemaal aangepast worden, maar ik wil graag reizen tot januari/begin februari.
Ik wilde de reis alleen doen, maar hoor dat het erg gevaarlijk is in Zuid Amerika. Ook lijkt het me toch wel veel gezelliger om iemand bij je te hebben.
Dus ook ik ben nog op zoek naar een reismaatje! Denk je nu van: He! Wat een leuke reis lijkt me dat… Stuur dan gerust een berichtje! Zoals ik al zei, de reis kan ook nog aangepast worden.
Ik hoop een leuke, gezellige reismaat te vinden!
Groetjes, Loes >>>