Vakantiewerk

Ik ben al een tijdje bezig met zoeken naar een leuk vakantiebaantje op een camping in Nederland of in het buitenland (liefst op een Nederlandse camping in Frankrijk)
Ik heb al naar verschillende campings gemaild, naar camping sintmaartenszee en naar nog een paar campings in Frankrijk. Sintmaartenszee stuurde mij al snel een aanmeldingsformulier toe, maar van die andere campings heb ik nog helemaal niets gehoord :frowning: Ik vind dit echt super jammer omdat ik er erg naar uitkijk om op een van deze campings te mogen werken!
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat campings eens reageren? Ik heb al gemaild dat ik graag een bevestiging heb van dat ze mijn bericht ontvangen hebben, maar daar reageren ze ook niet op :frowning:

http://www.doublea.nl

deze reageren altijd!!!
want ze hebben nog mensen nodig

kus anne :rolleyes:

Ja ik had daar al gekeken, maar ze hebben mensen nodig die minimaal 8 weken beschikbaar zijn, en ik ben maar 6 weken beschikbaar…

je kunt het altijd proberen, mischien dat je dan op een reservelijst gezet word voor het geval ze toch nog mensen nodig hebben
kus
anne :rolleyes:

Ja ik kan het natuurlijk proberen, bedankt voor de tip. Maar ik heb nu van vier campings waar ik echt heel erg enthousiast over ben nog geen antwoord gehad, waar ik dus heel erg op hoop! Ik wil recreatiewerk doen in de zin van activiteiten organsieren zoals knutseluurtjes, speurtochten, sportwedstrijdjes, bingoavonden en playbackshows, maar sommige campings vereisen ook dat je voor grote groepen mensen toneelstukjes opvoert. En ik weet niet of ik dat wel kan/wil…Ik ben dus heel erg creatief en enthousiast, en werk dan dus wat liever op een wat kleinere camping…

Bel ze op.
Mailtjes worden vaak op een grote hoop gegooid, áls ze al gelezen worden. Telefonisch hoor je direct wat je wilt weten en maak je ook nog eens een goede indruk.

hey

misschien gewoon eventjes de campings bellen en ach ja voor wat ouderen mensen, dit hoeft nie zo vaak, het is dan vaak alleen ´s avonds en wanneer je het voor kleine kinderen kan, dan kan je dit ook voor hun ouders, zolang de kinderen het leuk vinden vinden ouders het namelijk ook leuk, wat je ook doet, al ga je in je dikke winterkleding een liedje zingen, het valt reuze mee.
Trust me

doeidoei kus anne
:rolleyes: