Vakantiewerk

heey mensen

ik heb tijden lang gezocht naar vakantiewerk en ik ben nu onder de panne… maar ja nu weet ik dat er nog genoeg mensen zijn die nog niets gevondne hebben, het is ongeloofelijk moeilijk om een passend baantje te vinden maar als je wil kan ik helpen, ik heb talloze sites afgezocht dus missgien dat ik jullie wat tips enzovoorts kan geven nou ja ik hoor het wel.

P.S. vermeld wel eventjes je werkervaring en echt must wensen

doeidoei kuss anne :rolleyes:

hey! Ik kan misschien nog wel wat tips gebruiken. Misschien heb je nog ideeen voor ons ook.

Kom eens kijken op www.vakantiewerk-centrale.com.
ik ben daar regelmatig te vinden in de chatroom onder de naam femke18.

Groetjes,

Femke

heyy

femke leuk dat je interesse toont, ik zal eens kijken op je site die je hebt aangegeven, verder zou ik natuurlijk wel even moeten weten wat je precies wilt dan kan ik je gerichte tips geven, want ik kan je wel wat tips geven over het algemeen maar doelgerichte tips zijn vaak handiger B)

nou ik hoor het wel van je doeidoei
kus anne
:rolleyes:

Hoi, :smiley:
ik ben op zoek naar leuk recreatiewerk op een camping. Ik heb al gemaild naar Vacansoleil, maar daar kreeg ik dus een bericht van dat hun keus niet op mij is gevallen. Ik wil me eigenlijk verder niet aanmelden bij organisaties zoals Animatiecompagnie, omdat ik dat eigenlijk net iets té vind: ik vind het leuk om activiteiten te organiseren zoals sport, spel en bijv. playbackshows presenteren, maar zang en dans en toneel enzo hoeft niet zo…Daar komt ook nog eens bij dat ik nog geen werkervaring heb en geen opleiding in het toerisme doe.
Inmiddels heb ik vandaag weer een paar mailtjes gestuurd naar campings, er zitten een paar campings bij waar ik echt heel enthousiast over over hun vacatures ben en dus hoop dat ze gauw iets van zich laten horen…

Groetjes Femke

hey

neej, je hebt gelijk je niet te willen aanmelden voor animatiecompagnie, ik heb via hier wel een training gehad waar ik
super veel aan heb gehad, maar verder ben je gewoon echt 1 van de twintigduizend personen en wanneer je dus niet door de training komt word je echt gewoon botweg op de trein gesmeten en ze durven je ook nog gewoon naderhand een rekening te sturen of je even je training wil betalen. Volgens mij maak ik uit je verhaal op dat je hebt liefst in nederland ofzow blijft, dan is het gewoon handig om idd op campingsites te blijven kijken voor vacatures, wanneer je in het buitenland wil is het wel handig om effe te kijken of je tog geen makkelijke organisatie kan vinden want die regelen alles voor je… verder, ik weet niet of je het wat vind maar probeer het is via een stichting als SJAK, deze organisatie organiseert kampen voor kinderen, deze gaan de hele zomer door dus dan heb je een week in apeldoorn enzovoorts… maar dit is wel vrijwilligers werk maar goed als je dit leuk vind moet je het maar zeggen geef ik je nog wat info er over… misschien dat er ook nog anderen kleine organisaties zijn die dit soor dingen regeld maar dan zou ik even moeten zoeken voor je, dus daar kom ik nog op terug.
maar nou mijn vraag aan jouw!
wil je in nederland blijven of zou je ook naar het buitenland willen,
voor hoelang wil je?
mag het ook vrijwilligerswerk zijn?
zou je eventueel wel bij een kleine organisatie willen mogt deze uitkomst bieden op jou zomerbaantje?

kuss anne :rolleyes:

p.s volgens mij heeft vacansolei alleen super ervaren mensen die al meer dan een jaar bezig zijn met dit soort werk… want ik heb wel ervaring en ik heb ook die reactie gehad, en dat ook pas na 4 weken dat ik gesolliciteerd had, lekker snel die lui.