Mijn naam is Janneke Huisman en ik ben 17 jaar. Ik ben op zoek naar vakantiewerk. Het liefst wil ik recreatiewerk gaan doen op een camping ergens in Nederland. Op dit moment doe ik de opleiding Onderwijsassistent. Mijn hobby’s zijn theater, dans, zang, belegeiden kindermusical, tienerkoor, lezen, tennis, scouting, musicalklas, theaterprojekt alfa college
Weet iemand nog een leuk adresje waar ze nog mensen nodig hebben???
mail dan eff naar annekehuis@hotmail.com
Je moet ff op de sites van keycamp of eurocamp kijken…ook zijn er wel een aantal buitenlandse organisaties waarmee je verder weg kunt, maar dan moet je gewoon het forum ff afsneupen want er wordt genoeg vermeld!!!
he,
kijk eens op www.njoyrecreatie.nl daar hebben ze ook een heleboel recreatie werk op campings in nederland opstaan, ook voor mensen van 17. ik weet nl nie of eurocamp of keycamp mensen van 17 aannemen.
veel succes met zoeken en plezier met werken
groetjes lotte
probeer het anders eens via een camping zelf, kijk op hun internet site en via vacatures heb je soms geluk.
Ik heb zelf 2 jaar lang recreatie werk gedaan vond het echt ontzettend leuk om te doen, maar heb nooit via een organisatie gewerkte.
of
www.goedesfeer.nl