Vakantiewerk in het buitenland

Een goedenavond,

Mijn leven is compleet veranderd sinds ik twee keer een half jaar in het buitenland heb gewerkt en gewoond (Curaçao en Kaapstad). Sinds ik terug uit Zuid-Afrika ben denk ik elke dag aan mijn volgende bestemming.

Nu heb ik eigenlijk het idee om in de zomer (ik ben nog student) ergens in het buitenland te gaan werken (minimaal tegen kost en inwoning). Waar weet ik eigenlijk nog niet, er zijn veel aantrekkelijke landen. Heeft er iemand misschien een leuk idee?

Ook wil ik graag vragen hoe mensen die dit al eens eerder hebben gedaan geregeld hebben (en hoe dit bevallen is).

Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten,

Robbie Campo