Hoi allemaal, ik ben een HBO-studente,18 (bijna 19) jaar. Ik wil deze zomer in het buitenland (Griekenland, Italie, Spanje etc.) werken. Het liefst in een bar of discotheek. Ik zoek personen die dit ook willen, zodat we samen kunnen gaan. Ook zoek ik sites van organisaties die vakantiewerk in het buitenland regelen. Dus lijkt het je wat, reageer dan even. Groetjes Laura
Ik ben een tweedejaars HBO studente Personeel & Arbeid, net 19, ;D en heb dezelfde plannen als jij voor komende zomer. Heb me al wel ingeschreven bij twee organisaties, Vacansoleil en Selectcamp, want mij lijkt het leuk om op een camping te werken. Het liefste in Kroatie, dat is echt een geweldig land!! Moet je misschien ook eens aan denken, want dan heb je wel alle avonden vrij, en ben je ook met mensen bezig. ;)Want hou goed in de gaten waar je gaat werken, want de arbeidsvoorwaarden worden niet altijd goed gehanteerd bij kleine organisaties!!!
Groetjes Marlous
Hai hai,
Ik ben Liret, 18 jaar en heb vorig jaar in een discotheek Calella gewerkt. Erg leuk en wil dit jaar weer. Ga samen met een vriendin van me maar omdat ik net met mn studie MER, erg saai, gestopt ben kan ik een stuk eerder als zij. Wil graag naar Ibiza gaan maar moet nog even kijken of dat gaat lukken? Mail me anders even vanaf wanneer jij kunt en wat je wensen zijn? Ik zou het liefst half juni willen gaan tot?? Wil eigenlijk wel terug zijn voor Dance Valley haha nouja ik zie wel. Tot mails!
Groetjes Liret
Ik ben ook opzoek naar een leuk vakantieba antje in het buitenland in de horeca, in een discotheek. Ik ben 17 en ben net gestopt met mijn opleiding Hbo verpleegkunde. Ik zie dat ik laat ben met reageren maar als jullie nog in Nederland zijn of daar meer mensen nodig hebben, laat dan even wat van je horen.