Vakantieknallers....Maxisun....

Niet om hier een reisorganisatie af te kraken, maar voor gedupeerden…
deze oproep het ik gekopieerd van turkije.pagina.nl…

Hallo beste mede gedupeerden van VakantieKnallers of Maxisun,

Na een leuk verblijf van 4 dagen in Turkije, Marmaris kwam zaterdag 28 juli de medeling van een Hostes van Siba tours dat wij uit het hotel moesten en geen terug vlucht meer naar Nederland hadden, omdat VakantieKnallers onze reis niet had betaald. Zij hadden deze reis ingekocht bij Maxisun die afgelopen vrijdag falliet is verklaard. VakantieKnallers heeft niets voor ons geregeld en ook de contactpersonen/organisatie van Sibatours heeft niet gehandeld. We hebben alsnog € 362,00 contant moeten betalen aan de hostes van Sibatours om nog 3 dagen in ons appartement te kunnen verblijven en om de retourvlucht te kunnen krijgen met transfair airport.
De hostes van Sibatours als zowel de manager hiervan hebben ons in de steek gelaten en wij hebben zelf telefonisch contact gezocht met familie in Nederland en deze heeft gisteren de hele avond en nacht tot vanmorgen half 7 contact gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Na eigen handelen hebben we een alsnog een terugvlucht kunnen boeken met Onorair. Zij hadden een annulering op deze vlucht.
Heb sinds ik vanmiddag 13.45 uur heb ik telefonischcontact proberen te zoeken met VakantieKnallers, maar op Maastricht airport waar hun gevestigd zitten deden ze mij de mededeling dat ze op vakantie waren! Van ons en jullie geld natuurlijk.
Ik heb het noodnummer gebeld en heb de voicemail ingesproken (verwacht geen reactie!) en heb ook nog een sms bericht gestuurd naar dit mobiele noodnummer!
Heb daarna contact gezocht met Kamer van Koophandel, Juridisch advies ingewonnen via de ANWB, het TV programma Kassa en opgelicht een mail gestuurd en SGR personelijk gesproken.
Helaas kon niemand iets voor ons betekenen. SGR deed de mededeling (nadat ik mijn geld wilde terug vragen) dat alleen Maxisun falliet is verklaard en niet VakantieKnallers. Dus wij ons geld niet terug konden vorderen bij hun en dit bij VakantieKnallers moeten doen. Helaas.
Er zit niets anders op dan de publiciteit op te zoeken!
Dit heb ik zojuist gedaan. Heb contact gehad met SBS 6. Heb het volgende plan.
Graag roep ik jullie op om samen met mij en mijn vriend op zeer korte termijn te gaan prosteren bij het kantoor van VakantieKnallers in Maastricht en dit laten opnemen bij door SBS 6, zodat het groots in de media komt en wij niet zomaar afwachten en vergeten worden. Dat we door stappen te ondernemen resultaat kunnen boeken.
Wie doet ermee???
Laat het mij zo snel mogelijk weten per mail op jong04@live.nl of bel me op 0624826315.
Hoop dat jullie hier gehoor aan geven!
Groetjes Steffie.

Lijkt me handig als jullie ook geboekt hebben bij deze organisatie om even kontakt op te nemen met bovenstaand mailadres of telefoonnummer

p.s. Hans ik weet niet of dit mag, zoniet dan moet je hem maar verwijderen

groet Viva

Geen probleem,gaat hier om financieel nadeel,

Succes,

Hans

dank je Hans, vreselijk als dit je overkomt…

Vind dit echt heel vreemd!! Is vakantieknallers niet aangesloten bij ANVR+SGR dan?? Want anders zouden zij een terugvlucht regelen…

Vervelend voor deze mensen… ben bang dat ze kunnen fluiten naar hun geld, de website van vakantieknallers is namelijk ook niet meer te openen…

Hoop voor deze mensen dat ze hun geld terug gaan krijgen!! Op welke manier dan ook!

dit is wederom gekopieerd van turkijk.pagina.nl

hoe nu verder??? Wie kan het die mensen vertellen…

Dit is dus wat ik vanochtend heb gekregen van vakantieknallers, iemand nog ideeën? Stuur zowiezo deze straks ook door naar het sgr toe. Gatver wat een gedoe…

Geachte klant

Allereerst spijt het ons dat uw vakantie niet verloopt zoals gepland was.
Zoals aan u bekend hebben wij bemiddeld tussen u en Maxisun bij het
aangaan van een reisovereenkomst.

Alle door u gedane betalingen zijn via ons aan de uitvoerende
touroperator Maxisun voldaan.

Helaas heeft Maxisun thans aan SGR gemeld dat zij haar financiéle
verplichtingen niet meer kan nakomen. Het gevolg hiervan is dat SGR nu
alle verplichtingen van Maxisun zoals het hoort op zich heeft genomen.

Om voor ons onbegrijpelijke redenen stelt SGR bij monde van Mevr. C.
Beckers zich volkomen ten onrechte op het standpunt dat er tussen u en
Maxisun geen reisovereenkomst tot stand zou zijn gekomen.

Hiermee wenst SGR wederom volkomen ten onrechte onder haar
verplichting uit te komen.

Inmiddels is ons advocaat met deze kwestie bezig. Hij heeft ons
geadviseerd om ons principeel standpunt te handhaven. Dit wil
simpelweg zeggen dat tussen u en ons geen reisovereenkomst tot stand
is gekomen en wij derhalve geen andere verplichting hebben dan u
doorverwijzen naar de SGR.

Het bovenstaande houdt voor u in dat u ?indien de SGR haar standpunt
blijft handhaven- de extra kosten zelf dient te voldoen.

Bij terugkeer in Nederland kunt u uw claim neerleggen bij de SGR.
Indien u nog had moeten vertrekken verwijzen wij u ook door naar de SGR.

Wij wijzen u erop dat OOK Maxisun erkent dat er tussen u en haar een
reisovereenkomst tot stand is gekomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vakantieknallers

Gegevens van SGR zijn te raadplegen via www.sgr.nl
of 010-4146377