Niet om hier een reisorganisatie af te kraken, maar voor gedupeerden…
deze oproep het ik gekopieerd van turkije.pagina.nl…
Hallo beste mede gedupeerden van VakantieKnallers of Maxisun,
Na een leuk verblijf van 4 dagen in Turkije, Marmaris kwam zaterdag 28 juli de medeling van een Hostes van Siba tours dat wij uit het hotel moesten en geen terug vlucht meer naar Nederland hadden, omdat VakantieKnallers onze reis niet had betaald. Zij hadden deze reis ingekocht bij Maxisun die afgelopen vrijdag falliet is verklaard. VakantieKnallers heeft niets voor ons geregeld en ook de contactpersonen/organisatie van Sibatours heeft niet gehandeld. We hebben alsnog € 362,00 contant moeten betalen aan de hostes van Sibatours om nog 3 dagen in ons appartement te kunnen verblijven en om de retourvlucht te kunnen krijgen met transfair airport.
De hostes van Sibatours als zowel de manager hiervan hebben ons in de steek gelaten en wij hebben zelf telefonisch contact gezocht met familie in Nederland en deze heeft gisteren de hele avond en nacht tot vanmorgen half 7 contact gezocht, maar helaas zonder resultaat.
Na eigen handelen hebben we een alsnog een terugvlucht kunnen boeken met Onorair. Zij hadden een annulering op deze vlucht.
Heb sinds ik vanmiddag 13.45 uur heb ik telefonischcontact proberen te zoeken met VakantieKnallers, maar op Maastricht airport waar hun gevestigd zitten deden ze mij de mededeling dat ze op vakantie waren! Van ons en jullie geld natuurlijk.
Ik heb het noodnummer gebeld en heb de voicemail ingesproken (verwacht geen reactie!) en heb ook nog een sms bericht gestuurd naar dit mobiele noodnummer!
Heb daarna contact gezocht met Kamer van Koophandel, Juridisch advies ingewonnen via de ANWB, het TV programma Kassa en opgelicht een mail gestuurd en SGR personelijk gesproken.
Helaas kon niemand iets voor ons betekenen. SGR deed de mededeling (nadat ik mijn geld wilde terug vragen) dat alleen Maxisun falliet is verklaard en niet VakantieKnallers. Dus wij ons geld niet terug konden vorderen bij hun en dit bij VakantieKnallers moeten doen. Helaas.
Er zit niets anders op dan de publiciteit op te zoeken!
Dit heb ik zojuist gedaan. Heb contact gehad met SBS 6. Heb het volgende plan.
Graag roep ik jullie op om samen met mij en mijn vriend op zeer korte termijn te gaan prosteren bij het kantoor van VakantieKnallers in Maastricht en dit laten opnemen bij door SBS 6, zodat het groots in de media komt en wij niet zomaar afwachten en vergeten worden. Dat we door stappen te ondernemen resultaat kunnen boeken.
Wie doet ermee???
Laat het mij zo snel mogelijk weten per mail op jong04@live.nl of bel me op 0624826315.
Hoop dat jullie hier gehoor aan geven!
Groetjes Steffie.
Lijkt me handig als jullie ook geboekt hebben bij deze organisatie om even kontakt op te nemen met bovenstaand mailadres of telefoonnummer
p.s. Hans ik weet niet of dit mag, zoniet dan moet je hem maar verwijderen
groet Viva