Vakantiebestemming gezocht voor 8 diverse jongeren

Hoi,

Wij zijn een vriendengroep van 8 jongeren rond de 20 jaar. Voorgaande twee jaren zijn we naar Spanje (Blanes) en Turkije (Marmaris) geweest. Dit jaar zoeken we een ander land. Grote kans op een goede temperatuur is een must en het moet enigszins betaalbaar zijn (voor Spanje en Turkije betaalde we zo’n 600 euro via GOGO voor reis en verblijf). Dit jaar willen we minder feesten en meer doen, maar de mogelijkheid tot een feestje moet wel aanwezig zijn.

Zoals ik in de titel al aangaf zijn we redelijk diverse jongeren. Dat houdt in dat de een wat rustiger is dan de ander en we doen dan ook lang niet altijd allemaal hetzelfde op vakantie.

Tunesië is al gevallen, maar we wisten niet zo goed wat hier allemaal te doen is. Daarom heb ik besloten hier om tips te vragen want wellicht weten jullie wat leuke landen en bestemmingen?

Alvast hartelijk bedankt! :zon02:

Thailand is 1 van de goedkoopste backpack bestemmingen ter wereld.
Een verblijf in Thailand is bij uitstek niet al te duur, dus het meest kun je bezuinigen op het vinden van een goedkoop vliegticket. (neem hier dan ook de tijd voor.)
Eten en drinken in Thailand is spotgoedkoop,zo kun je al een Thaise maaltijd krijgen voor gemiddeld slechts € 2,00
Indien je nog vragen hebt over dit prachtig land,dan kan je die stellen hier op het Thailandforum.

Thailand lijkt ons mooi, maar iets wat we liever wat later doen als we met minder reizigers zijn.

We hebben ook Gran Canaria in het vizier, maar het is erg lastig uitzoeken wat daar nou allemaal te doen is. De uitgaansgelegenheden zijn makkelijk te vinden via jongerenreisorganisaties, maar precieze activiteiten als klimmen… quadrijden… canyoning… mountainbiken… noem het maar op, vind ik lastiger!

Zijn daar nog tips voor? Of bestemmingen zijn natuurlijk ook welkom!

Misschien kun je Griekenland ook overwegen, eilandhoppen.