Vakantiebaantje Zuid Amerika 2013

Hallo allemaal!

Ik ben Kimberley en ik ben 21 jaar oud. Ik studeer sinds kort weer, nadat ik een tussenjaar had genomen en een paar maanden heb gebackpackt door Indonesië. Het reizen beviel me zo goed dat ik zeker van plan ben dit vaker te gaan doen! Ik heb mijn reisgenoot (een jongen van 22) destijds gevonden via Wereldwijzer reisforums, en we hebben uiteindelijk een maand samen gereisd door Java. We zijn nu nog steeds goede vrienden.

Nu kom ik opnieuw op Wereldwijzer reisforums, maar dit keer voor advies! Helaas zit het er voor mij voorlopig niet meer in om weer een paar maanden naar het buitenland te gaan, in verband met school. Maar… Zomervakantie heb ik gelukkig nog wel. Het lijkt mij ontzettend gaaf om daarom in de tijd dat ik vrij ben (een maand of wat) naar Zuid Amerika te gaan, om daar te werken. Ik ben bereid van alles aan te pakken, en ben niet te beroerd om hard te werken. Ik zou graag ergens willen werken tegen kost en inwoning (en eventueel vergoeding). Ik vroeg me af of iemand nog tips had hoe ik het beste zou kunnen beginnen met zoeken, en waar ik naar moet kijken? Zuid Amerika trekt me erg, maar dat is een nogal breed begrip. Qua land heb ik verder geen voorkeur.

Alvast bedankt!

Groeten,

Kimberley

Hoi kimberley!

Leuke plannen!
Je zou vrijwilligers werk kunnen doen, genoeg organisaties die dat aanbieden!
Als je echt wilt werken tegen kost en inwoning zou dat bijvoorbeeld bij hostels kunnen.
Dit kan je meestal het beste ter plaatste regelen/vragen bij hostels.
Succes met de zoektocht!

Hoi Annalaura,

Bedankt voor de tip! Ik ga 'm onthouden.

Groetjes Kimberley