Vakantiebaan 2005 Gezocht!

[COLOR=red]Hallo allemaal!

Komende zomer zou ik ZO graag in Frankrijk willen werken: het liefst in een strandtent, maar op een camping of in een restaurantje lijkt me ook helemaal goed!

Ik ben studente aan de Hogere Hotelschool (vakantie in juli en augustus, dus lang beschikbaar!) en heb veel ervaring in de horeca. Volgend jaar wil ik mijn stage graag in Frankrijk gaan doen en als voorloper hierop wil ik graag tijdens de zomer in Frankrijk werken: toeristen een topvakantie bezorgen, lokale Fransen blij maken met een glas Pastis, noem maar op!

Dus, wie weet een leuke werkplek voor mij in de zomer van 2005?

Groeten, Margreet

Hoi Margreet,

Wij zijn de NL eigenaren van een regionaal bekend staand restaurant met daarnaast een kleine camping op een heel groot terrein tussen de wijngaarden in het zuiden van Frankrijk (Aude).
Geen strandtent of disco maar wel de gezelligheid van vreselijk gezellige Nederlandse, Engelse en Belgische gasten van de camping en de Fransen die hier komen eten en genieten van de heerlijke wijn en al het lekkers dat wij hun voor leggen.

Er is van allerlei werk te doen en ondertussen ook nog lekker vakantievieren aan het zwembad, meedoen met volleyballen e.d.

Lijkt het je iets, kijk dan eens op onze (wat verouderde) website.

Lisa en Franklin
www.etoiledoc.com