Vakantie op de antillen

Hallo allemaal,

Ik zit te denken om volgend jaar juni op vakantie naar de Antillen te gaan. Ik denk dat we ongeveer 3 weken willen gaan naar Aruba of Curacao. Is er genoeg te zien en te doen om het er 3 weken uit te houden? We willen ook zeker gaan duiken (hebben allebei ons brevet) maar ik vroeg me af wat het duiken daar ongeveer kost (in vergelijking met hier in NL). Als laatste: hoe duur is het levensonderhoud daar verder in vergelijking met NL? maw zijn er hoge kosten als we daar 3 weken willen verblijven en eten (en dan voornamelijk eten)?

Alvast bedankt!

Yvette

ga eens langs bij seascape volgens mij kost een boot duik toendertijd 36 dollar
anders moet je effe op hun site kijken in tegenstelling tot andere duikshops doen hun allen maar bootduiken en geen shore diving waardoor je op de mooiere plekken komt
vergeet ook niet om dan eens op klein curacao te gaan duiken
waarom ga je naar aruba om te duiken ??? je kan net zo goed gaan duiken in zeeland !! want eris alleen maar zand
al je echt mooi wil duiken ga dan naar bonaire (ze noemen het niet voor niks divers paradise)

Hoi Yvette,

Ik heb niet zoveel ervaring met duiken maar naar wat ik begreep zijn er ook een heleboel mooie plekken om te zien. Zoals de Antilla of de Perdanales.
Een 1 tank duik kost ongeveer 65 dollar en dat is inclusief alle materialen voor een 2 tank zit je al gauw rond de 85 dollar.
Wat betreft de kosten voor het eten, ligt het eraan waar je naar toe gaat, rond palm beach zijn de meeste restaurants best duur, maar hoe verder weg je gaat hoe goedkoper het word, je kunt natuurlijk ook gewoon naar de supermarkt gaan, ongeveer zelfde prijzen als in NL.
Heel veel plezier op Aruba.

judith