Autohuur en vliegtickets Curacao, Aruba en Bonaire!

Hoi,

Heeft iemand nog handige tips voor ons.
Vanaf 13 maart gaan we naar deze 3 eilanden.
Voor Curacao heb ik nog een week een auto nodig.
Nu heb ik al gekeken maar zijn daar wel vrij prijzig dus misschien heeft iemand een tip dat ik wat goedkoper een auto kan huren.
Qua vliegtickets onder deze eilanden geldt hetzelfde.

Hoop wat te horen .

Gr Rob

Vliegtickets naar deze de Antillen zijn altijd aan de prijzige kant, Qfly.nl en VliegticketsTool.nl zijn erg handig op jacht naar een goedkoop ticket. Bij deze sites hoef je maar 1 keer je vluchtgegevens in te typen en zoek je gemakkelijk alle andere sites af. >>>

:thumbsup: Success met het zoeken naar een betaalbaar autootje!

Groetjes
The Talis

@ Rotiman,

Er zijn genoeg ‘rent a wreck’ verhuurbedrijven op Curacao. Dat zijn dan gebruikte (lees: oude) auto’s, maar vreemd genoeg zijn die prima om op Curacao mee rond te kachelen. Een oude auto brengt je ook van A naar B en meer hoeft een auto op Curacao ook niet te doen.
Airco klinkt vaak wel aardig, maar vaak heb je slechts een minuut of 10 te rijden. Dan duurt het eerst 20 minuten eerdat die auto is afgekoeld, dus ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) is dan een betere oplossing.
De prijzen liggen ook een heel stuk lager, voor $ 20 tot $ 25 per dag ben je klaar en dat is een heel stuk goedkoper dan de $50 of $75 per dag voor een gloednieuwe wagen. Bovendien zijn de nieuwe huurwagens vaker het doelwit van autodieven, dus tel uit je winst.