Nederlandse Antillen strand/duiken/fun

Hallootjes,

Ben een jongen van 25 uit Amersfoort en ben sinds kort begonnen met mijn eerste echte job na het afstuderen. Door de onzekere periode qua baan had ik tot nu toe niets gepland.

Ben jij net als ik iemand van rond de 25 die houdt van mooie stranden, zwemmen/duiken en een goede portie fun dan zie ik je reactie graag tegemoet. Ikzelf zit te denken aan een vakantie van max. 2 weken op Aruba/Curacao (nog nooit geweest altijd al een droom :wub:.
Data: ergens in September/Oktober (komen we wel uit)

Over mezelf: Ik heb een sportieve, positieve instelling die houdt van het exploreren van een nieuwe omgeving. Ik heb o.a. een internationaal erkend duikbrevet dus enige ervaring/interesse met duiken zal leuk zijn!

Reacties zie ik graag tegemoet! :nod:

Na al een privé reactie gehad te hebben misschien dit als aanvulling:
Het duikonderdeel hoeft echt niet het belangrijkste onderdeel van de trip te worden. Mooie stranden en lekker zwemmen is nog belangrijker!
Ik zoek tenminste 1 reisgenoot maar ik zie ook graag meer mensen zich bij ons aansluiten die zich aangesproken voelen door mijn bericht! Is alleen maar leuker!

groetjes, :slight_smile:

Peter Blom
Amersfoort

Reageer snel…deze week worden er waarschijnlijk knopen doorgehakt! :teeth:

Ik en mijn medereiziger hebben besloten rond 28 september te vertrekken en lekker 16 dagen op Aruba te chillen. Kosten zijn niet zo hoog naar Arubaanse standaard: ongeveer 1100 euro pp inclusief Hotel***/vlucht.
Wie mee wil moet snel wezen!

Laatste kans…vluigtuigstoelen zijn bijna op! :smiley:

reageer dus! Witte stranden en een azuur blauwe zee en dat voor 16 dagen tegen een vrij lage prijs!

Haai,

Ik vertrek in augustus voor 5 maanden naar Curacao toe om daar stage te gaan lopen.
Dus je zou daar iig niet alleen hoeven te zijn. :wink:

Kusss Steef

yo,

Bedankt voor je belangstelling. Ik en mijn reisgenoot gaan binnenkort een reis boeken naar Aruba, data 28 sept-12 okt. Wie mee wil kan nog mee! Kosten rond 1100 euro (Hotel, vlucht+belasting) :king:

Ok niks staat nog vast tot nu toe…iedereen die wil genieten van Aruba nu aanmelden!!! :zon02: