Hallo…
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier nog ben geweest, maar vorig jaar heb ik hier toch wel wat tips gekregen dus ik hoop dit jaar hetzelfde
We waren eigenlijk niet van plan om dit jaar op vakantie te gaan maar nu willen we toch nog 1 weekje Turkije boeken (1ste week van september).Ik ben nu volop al een beetje aan het zoeken maar ik weet eigenlijk echt niet wat kiezen. Dan lijkt het je een mooi hotel en lees je recensies en weet je het echt niet meer…
Ik had een paar hotels gevonden die ons wel aanstonden, maar zijn deze goed?
WOW topkapi palace
Fantasia hotel Kusadasi
Limak Lara De Luxe Hotel (maar hier vind ik niet veel meer van om te boeken)
Melas Lara (Antalya)
Belgian Favourites Club Grand Aqua
Vorig jaar zijn we in Club Voyage Belek Select geweest en is heel goed meegevallen…
ik raad je aan om niet te zwaar te tillen aan die recensies.
Kijk naar wat de verschillende reisorganisatie’s vertellen over de hotels en of dat is wat aansluit bij je wensen
bekijk dan gewoon 1 of 2 pagina’s aan beoordelingen, maar niet te veel.
Luister niet naar mensen die zeggen dat het eten niet goed was of het te vies is, want er valt altijd wat te klagen. Kijk eerder naar opmerkingen over bereikbaarheid, stijl tegen een berg gebouwd. disco naast de deur of geen kinderbadje ofzo.
ik ken ze alleen van naam.
Volgens mij zijn het stuk voor stuk prima en grote hotels.
wel ligt de een in Kusadasi en de andere in Antalya (Lara geloof ik) dus dat scheelt wel 1000km ofzo.
misschien kunnen andere mensen je meer vertellen over de hotels.
Ok bedankt…
maar ik ga zowiezo ook nogwel naar een reisbureau. Het liefste ook dichtbij een stadje ofzo, waar je 's avonds beetje kan rondslenteren of met enkele winkeltjes…
Maar het gaat voornamelijk om de rust!
We hebben uiteindelijk toch gekozen voor WOW Topkapi, leek ons prijs/kwaliteit toch nog goed! En we willen er geen hopen geld aan uitgeven omdat we een huis aan het b ouwen zijn…
We gaan voornamelijk voor een beetje rust, en zon… en er even tussenuit te zijn. Hopelijk vallen die Russen dan beetje mee
Slecht zal het alleszins niet zijn denk ik, maar we zullen het wel zien!
Nee slecht niet… maar het was vroeger (3 jaar geleden) echt top!! (geldt voor alle wow hotels) maar de hotels schijnen wat minder van kwaliteit te worden… Weet ook niet of het echt te vergelijken is met Belek Select… Wel lekker hoor!!!
Ben in april 14 dagen in topkapi geweest en het was geweldig.
Vergeet zeker de a la cart restourants niet, je moet ze wel s morgens
vanaf 9 uur reseveren via de kamertelefoon.Italiaans is geweldig