Vakantie Naar Lido Di Pomposa Annuleren?

[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue] Hallo, hier een bezorgde vader en moeder met 4 bloedjes van kinderen < 12 jaar. Hebben in Lido di Pomposa op camping Vigna sul Mar een plaats geboekt. Maar van verschillende mensen heb ik al gehoord dat hier zeer zeer veel muggen zijn. Wij zijn thans in staat om de vakantie te annuleren want ik ga geen 900 euro betalen om lekgeprikt te worden.
Wie o wie kan ons een wijze raad geven en heeft ervaring met deze plaats/ streek

HELP!

[FONT=Arial] Nou dat valt wellicht wel mee.
Wij zijn in 2002 naar Vigna sul Mar geweest (2wk in stacaravan)
en hebben van de muggen inderdaad wat last gehad. s’avonds lange mouwen en lange broek en overdag helemaal nergens last van. Mijn ene dochter was wel wat lekgeprikt. Ze kwamen elke derde dag of zo met een stuifwagen langs: neus en mond even dichthouden en dat hielp wel.
Vorig jaar hebben we 2 weken in Spiaggia e Mare (Porto Garibaldi) gezeten (stacaravan) en van muggen geen enkele last gehad. Had misschien iets te maken met het circus dat vlak naast ons stond opgesteld of met de droge zomer maar van muggen hebben we geen last gehad (de leeuwen hielden ons wel uit de slaap…:wink:

Met twee kleintjes van onder de 6 gaan we zo te zien dit jaar weer naar Vigna sul Mar op basis van lm. De muggen spelen voor ons in deze beslissing geen rol van betekenis.

PS: als je toch gaat annuleren ? Wanneer ? Soms vanaf 9 Aug ?
Evt. reply svp via email.

Misschien ook ff afsluitende tags aan een bericht toevoegen. Dan krijg je tenminste het lettertype, de grootte en de kleur die je wilt :smiley:

hallo
even een vraagje welke camping vinden jullie het leukste van de 2
wij hebben 3 kinderen in de tiener leeftijd
alvast bedankt bettina

Hallo bettina,
Wij hebben geboekt voor Village Lido in Bibione. Ik hoorde ook pas later dat er veel muggen zitten. We hebben toch besloten om te gaan: ik hoor dat je staafjes met wierook aan kunt maken, schijnt te helpen. Verder gewoon daar anti-muggenspul kopen want dat is sterker dan hier, en helpt dus beter. Wij hebben 2 dochters van 4 en 5, maar gokken het erop. Ik ben nog nooit in Italie op vakantie geweest, dus we hopen ook maar dat het niet tegenvalt!! Weet je al wat jullie nu doen?

Groetjes Sylvia