Wie Gaat Er Deze Zomer Naar Lido?

heey mensen,

Ik ga deze zomer naar camping Parco Capraro in lido de jesolo.

Zijn er mensen die hier ook heen gaan?
Ik ga vanaf 22 juli.

Als er mensen zijn die er al geweest zijn, is het een beetje leuk daar?
Is het nachtleven er leuk enzovoort?

Ik hoor het wel B)

Heyy :slight_smile:

Ik ben 2 jaar achter elkaar met een vriendin naar Lido geweest en heb daar de leukste vakanties van mn leven gehad! Zeker de moeite waard dus :smiley: Het nachtleven is helemaal geweldig, veel discotheken liggen alleen niet allemaal bij elkaar in de buurt, maar je moet zeker Tamuré proberen in het centrum en Cuba Libre dat bij het waterpark Aqualandia ligt. Il Muretto is ook leuk voor een keertje maar daar komen vooral de jetsetters B) En verder heb je in Lido een hele lange straat met allemaal restaurantjes en leuke winkeltjes enzo. En het strand is super! Ik wil weer terug :unsure:
:wink:

klinkt goed :smiley: Bedankt voor de informatie :wink:

Maar als je het zo leuk vond wrom ga je dit jaar niet weer dan :stuck_out_tongue: ??

ben het helemaal met haar eens, ben er ook 2 jaar achterelkaar geweest, echt goede tijd gehad. italianen zijn zo relaxed… waren goed bevriend met de eigenaar van de tamure… de il muretto is voor de kakkers en ballo’s. verder schijnt het waterpark aqualandia wel leuk te zijn, ben er niet geweest, maar van horen zeggen. B)

groeten en veel plezier

Omdat ik dit jaar een klein geldprobleempje heb hihi :stuck_out_tongue:

Voor de Lido experts hier: Kan iemand bij vertellen of de boot naar Venetie 24uur vaart? Zo niet wat dan ongeveer de tijden zijn?
Alvast bedankt!

*Toeval?

Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) ook de 22e naar Parco Capraro in lido de jesolo.

Met wie/wat ga jij? Ouders/vrienden/reisorganisatie (als vinea)??

Tell me B) *

Heyhey

Ik vertrek de 22 ook na lido di jesolo (malibu beach) ben benieuwd. heb er echt zin in… :slight_smile: b rn der nog nooit geweest maar aan de verhalen te horen komt t wel goed.

Hey mensen!!!

Ik ga de 22e ook naar Lido!!!
Naar hotel Astromare.
Ik heb gehoord dat het in Lido enorm gezellig is!
Dus dat komt vast allemaal goed!

Maare ff een vraagje, zijn er nog mensen die ook in Astromare hebben overnacht?
Is het een goed/leuk hotel?

Zie jullie allemaal in Lido!!!

Waar stappen jullie allemaal op de bus?

Groetjes!!!

*Ik in Utrecht * :slight_smile:

Hey das ook toevallig!

Ik stap ook in Utrecht op!

C u at 10 o’clock !

wij in amsterdam B)

maare ga je met zoon reis, of gewoon je hebt geboekt met busreis erbij en daar gewoon zelf alles bepalen?

wij gaan nl. met vinea :wink:

*Hmm… <_< ik ga 22 juli naar Lido di Jesolo, met de bus, stap op in Utrecht…

Het enige verschil met jou ssara, is dat ik om 13.00 vertrek*

Aaaaah mensen dat is jammer!

Ik ga met zo´n reis van jongerenreizen.nl, just do it.

En jullie dan?

met vinea…

en wij vertrekken om 12 uur :stuck_out_tongue:

Heeej Heeej!!
Ik gaa deze vakans ook met vinea naar lido:D alleen pas 5 aug…
maare khoor wel van jullie hoe het was:P!
groetjes romy

We zien elkaar waarschijnlijk wel in de discotheken!

B)

Ik ben net 2 dagen terug uit lido, was echt lache…mooi groot strand,
je kan er redelijk stappen.

• Tip, ga voor half 1 bij discotheek Centale binnen…ivm happy hour en gratis entree.
  • Il muretto vond ik persoonlijk echt super gaaf! maar let op je centen…er gaan gratis busjes heen… halte is bij discotheekCentrale
  • Cuba libre vond ik ook erg leuk, goeie muziek, groot gedeelte in openlucht,en je kan er ook lekker zitten. Cocktials heerlijk! Het is een dans-cafe, gratis entree.
  • verder over Lido: Lekker shoppen en je kunt er goed eten. .veel variaties. Ik zat zelf op camping Jesolo international.
  • De enige maar vreselijke negatieve punt zijn: MUGGEN!
    mijn tip, neem veel spullen mee tegen jeuk en of tegen beten. Veel plezier!!!

Haaii

Thnx voor de informatie!!!

:smiley:

Groetjes!

Ik vertrek zaterdag 23 juli naar Lido, heb er superzin in!!! Met het vliegtuig naar hotel Garden, hebben er hier mensen nog info over dit hotel?
Aan dit forum te horen komt het met de gezelligheid daar wel goed! Fijne vakantie allemaal!
Life la dolce vita in Lido di Jesolo :slight_smile: