Ik ben irene… enne ik ga deze zomer voor het 1st met een vriendin… noujah met zo’n groep dan (maar toch) op vakantie… iig zonder ouders… en nou vroeg ik me af… Is iemand al eens eerder op die camping geweest zo ja…:
stinken de wc’s (hihi)
Zijn er mooie jongens ?
is het loop afstand op centrum/strand?
is er nog wat te doen aan shoppe… ik bedoel… Echt shoppe…
Geen winkels waar ze allemaal zelfde verkopen…
ga je er dit jaar weer heen?
noujah dat was het wel hihi alvast bedankt!
Meer info over lido is ook welkom hoor!!
Klein beetje informatie voor je: Shoppen in Lido di Jesolo is leuk, leuk, leuk… 13 km lange winkelstraat… moet genoeg zijn toch Alleen tijdens de siesta zijn de winkels wel dicht maar ja dan kan je kan toch beter op t strand gaan liggen… veel te heet anders.
Enne oja mooie jongens zijn er zeker… als je van italianen houdt tenminste… de nederlanders daar zijn niet zo verschillend als die hier enne kweenie of je nog gaat stappen… maar ga dan naar Tamure club, goeie muziek (van alles wat), veel mensen en zeker gezellig!!
He,
ik ben net terug van camping Parco Capraro in Lido di Jesolo en ik vond het erg leuk! Wat vond je er zelf van, want ik neem aan dat je al weer terug bent? Ik vond wel een nadeel dat het zwembad tussen één en drie uur dicht was en dat de serveersters zulke zelfingenomen bitches waren (ja, een ruzie was dan ook niet te vermijden), verder vond ik het allemaal prachtig. Vooral de douches waar je muntjes voor moest kopen, maar dat je het muntje dan ongeveer 6 keer kon gebruiken ha-ha. (Niets zeggen hoor, geheimpje) Hihi
doeg
n0u Parco Caprar0 is een erg gezellige camping!
pizza salami is niet lekker margaritha wel!
douches zijn lekker en zwembad is leuk alleen die gaat tussen 1 en 3 dicht. Maar dan heb je n0g het strand… 10 minuten lopen en je verbrand je voeten aan het zand omdat het zo warm is… Goed insmeren want je verbrand levend!
Winkelen in Lido (13 KM winkelstraat) en Uitgaan in Verona (Tamure Club)
gr0etjes Roos
eey
ik ben nikkie en ga 1 juli ook naar parco capraro met mijn vriend:)
we gaan met de bus en stappen op in amsterdam…
gaan er nog meer mensen 1 juli???
mail me ff dont_forget_me666@hotmail.com