Informatie over camping Union Lido in Cavallino

Ben bezig met vakantieplannen voor julli 2004. Weet iemand of Camping Union Lido te Cavallino, op het het schiereiland Lido di Jesolo, iets is. Ik heb een dochter van 15 jaar.

Originally posted by Arja@19-10-2003, 20:23:17
** Ben bezig met vakantieplannen voor julli 2004. Weet iemand of Camping Union Lido te Cavallino, op het het schiereiland Lido di Jesolo, iets is. Ik heb een dochter van 15 jaar. **

Wij gaan ieder jaar. Ik ben er reeds 20 keer geweest. Ieder jaar weer fijn :smiley:

Originally posted by Arja@19-10-2003, 20:23:17
** Ben bezig met vakantieplannen voor julli 2004. Weet iemand of Camping Union Lido te Cavallino, op het het schiereiland Lido di Jesolo, iets is. Ik heb een dochter van 15 jaar. **

Hallo, Wij zijn een aantal jaren geleden (per abuis) op deze camping terecht gekomen, voor ons valt deze ADAC camping in de categorie vakantiefabriek, vele duizenden plaatsen, weinig schaduw (jonge aanplant) veel restaurants op de camping 5x, waarbij men vreselijk hun best doet om je aan tafel te krijgen en eenmaal je maaltijd op heel snel weer wegwezen. pinautomaten, supermarkt vergelijkbaar met een grote AH, enorm veel vertier en wat ons het meest stoorde was de geuniformeerde bewaking aan de poort, dit gaf ons een heel ander gevoel dan dat we gewend waren tijdens een vakantie. Er zijn voldoende andere campings in die regio, waar je wel op moet letten dat zo’n beetje 1/3 deel van europa daar naar toe gaat, dus druk, druk, druk.

[FONT=Times][COLOR=blue] :lol: Wij zijn 3 jaar geleden met 2 kinderen een van 13 en een van 8 naar deze camping geweest. Wij moeten zeggen een fantastische camping die wel groot is maar zodanig opgebouwd dat je daar weinig tot geen last van hebt. Men is wel streng op de regels wat bij ons Nederlanders vooral tijdens de siesta weleens flauw kan overkomen. Het betekend wel dat er s’nachts na 12 uur geen en dan bedoel ik ook geen herrie op de camping is en iedereen gewoon kan slapen. Verder is er voor ieder wat wils van groot tot klein, de disco is buiten de camping en als de discogangers terugkomen (tussen 2 en 4 uur) dan worden zij door de beveiliging, die de hele nacht controleerd, tot rust gemaand als ze te luidruchtig zijn. Het personeel is goed herkenbaar door het dragen van bedrijfskleding, door sommige “Uniform” genoemd. Enkele medewerkers daar spreken nederlands. Er zijn verschillende restaurants waar je rustig kunt eten. Er is iedere avond iets te doen op de camping en dit is van hoog niveau. Je kunt ook buiten de camping ergens heen waarvan Lido de Jessolo een aanrader is. Kom je na 23:00 uur terug dan moet de auto buiten de camping op de parkeerplaats geparkeerd worden omdat autoverkeer op de camping dan verboden is, ook hier wordt streng op toegezien.

Kortom, een camping van hoog niveau waar je een relaxte en prima vakantie kunt vieren. Wij gaan dit jaar ook weer. :lol:

Aan Hans1,

Even een vraagje : hoe zit het met de muggen op de camping?

Ik hoop dat het een beetje te doen is, want we gaan met een baby van 3 maand.

eey anja,
Ik ben zelf ook 15 :smiley: en ik kan je vertellen, het is een super camping :stuck_out_tongue: veel leuke mensen! veel dingen om te doen…
Dus als u mij het email adres zou willen geven van uw dochter kan ik misschien contact met haar zoeken en maken we er een leuke tijd van!! van wleke datum wouden jullie op vakantie? ik raad het egt aan heen te gaan!
groetjes Iris

fantastische mega-camping, maar daar heb je idd geen last van. Wel moet je moeite doen om een goede plek te bemachtigen. 's ochtends komen mensen al langs om te vragen of je weggaat, en of zij jouw plek mogen… Je kan nl. niet reserveren, alleen in het nieuwere gedeelte, met jonge aanplant.
Zeer goed sanitair, fantastisch zwembad met relatief kleine ligweide (dat is ietwat jammer) Verder lekkere ijssalons en alles erop en eraan. Je moet ervan houden, en de camping is vrij prijzig (ong. 55 euro)
Wij gaan deze zomer, in aug weer drie weken met de kinderen van dan net 6 en eentje van 4, die het ook geweldig vinden.
Niet irritant veel last van muggen gehad afgelopen jaar trouwens.
Vergelijk de camping met een soort centerparc!

Camping Union Lido, is een van onze top campings. Ik was er zelf (privee) ook al en het was gewoon super!

Als je meer info zoekt, kijk toch op onze Website:
http://www.roan.nl/content/html/2417.asp

Greetz,
Dagmar