Vinea Vakantie

heey mensen!

Zijn er mensen die deze zomer met vinea naar lido gaan?
vanaf 22 juli

latrs menno en lars

Wel 23 juli naar Lido B) maar niet met Vinea.

Lache!

Waar ga je in lido? op een camping ofzo :stuck_out_tongue:

*Hay Menno en Lars!

Ik ga wellicht met Vinea naar Lido, het is nog niet helemaal geregeld, maar ik zou dan wel de 22e gaan!

Het enige probleem eraan is dat ik in mn eentje zou moeten gaan <_<
Oorzaak: vrienden zonder geld die uit wanhoop nog maar een jaartje met hun ouders meegaan, vrienden die nog niet zo ver weg mogen, of met een aantal andere vrienden in Nederland blijven…
Ik heb besloten niet meer met mn ouders mee te gaan, financieel is het geen probleem om hier aan mee te doen, dus vandaar. Het is nogal een gok om zoiets alleen te gaan doen… daarom ben ik er nog niet helemaal uit…
maar het lijkt me echt lekkertjes!

Misschien is het wat om met jullie in contact te komen?
Ik hoop dat jullie dit forum nog eens lezen, anders stel ik hier voor niets mijn emailadres openbaar… Laat dus ff wat achter (bijv een emailadres)!

Groetjes en wellicht nog tot deze zomer :smiley:
Fauve*

hee fauve

je moet gewoon mee gaan joh het word vast wel lagge!

ik heb me (menno) je msn gestuurd…

doeg menno

• En je maakt al waardig deel uit van mijn msn-lijst, ondanks ik deze dagen vrij druk ben, hoop ik je/jullie snel te spreken!
    Waarna ik snel zal moeten beslissen, stel dat er geen plekje meer is… :huh:

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik al zo snel mensen heb gevonden die dit ook gaan doen!! Ik krijg er steeds meer zin in, en gelijk heb ik toch :smiley:

kusjes, Fauve *

ja ik heb gezien dat je me hebt toegevoegd.
kom maar snel is online :stuck_out_tongue:

ja idd je moet wel nog even snel boeken als je het nog niet gedaan heb straks is het vol :o maarja op de vinea site staat dat er 0 plaatsen vrij zijn en bij de reserveringsknop staat dat er alleen nog meisjes kunnen boeken voor onze reis…

maar ik heb er cker ook zin in :smiley:
kspreek je

xxx menno

Gaat er dan niemand naar espira ofzo?:frowning:

alleen op vakantie met Vinea is helemaal niet zo erg.
Lido staat zeker op mn lijstje om eens als reisleider naar toe te gaan.
dit jaar ging Blanes niet door voor mij!
Laat allen ff horen hoe het was in Lido!:slapen: