Vakantie mei/juni 2010 voor 2/3 weken

Hoi hoi,

Ik ben Moniek, 24 jaar oud en woon in Oss. Ik werk fulltime in de thuiszorg als verzorgende-ig. In mijn vrije tijd spreek ik graag af met vriendinnen om wat leuks te gaan doen zoals bioscoopje pakken, uit eten, stadten. Verder kan ik me ook prima thuis vermaken met een goed boek of een leuke dvd. Ook doe ik graag aan sport; aquajoggen, zwemmen, ballet. In mijn vakanties ben ik vrijwel altijd op pad, minimaal twee keer per jaar een week als vrijwilliger mee met de zonnebloem naar duitsland en de rest naar eigen invulling met de meest uiteenlopende bestemmingen.

Nu ben ik voor volgend jaar op zoek naar een reisgenootje voor mijn ‘zomervakantie’. Ik wil graag in mei of juni 2 a 3 weken weg. Waar we naar toe gaan maakt me niet zo heel veel uit, als het maar warm is. Lekker overdag op pad, dingen bezichtigen etc en dan 's avonds lekker uit eten en wat drinken in de stad. Ik houd absoluut niet van uit gaan, dus in een discotheek zul je me niet vinden in de vakantie. Een dagje strand of aan het zwembad vind ik geen enkel probleem, heerlijk een boekje erbij en ik kom de dag wel door. Ook een georganiseerde groepsreis vind ik geen enkel probleem. Ik heb al gezien dat ze bij fox reizen hele leuke aanbieden.

Spreekt dit alles je aan stuur me dan een reactie en wie weet gaan we volgend jaar samen op vakantie.

Hoi Moniek

Zou je eventueel interesse hebben om een reisje al liftend te maken in de periode dat je vooropstelt?
Ik heb dit ondertussen al 2 maal gedaan in Frankrijk en het is steeds goed meegevallen.

Interesse? Stuur gerust een mailtje op [EMAIL=“bourdeaux_ruben@hotmail.com”]bourdeaux_ruben@hotmail.com

groetjes

Hoi,

Ik voel er eerlijk gezegd niets voor om te gaan liften, geeft me een zeer onveilig gevoel.
Verder was ik in mijn oproep er bij vergeten te vermelden dat ik bij voorkeur op zoek ben naar een vrouwelijke reisgenoot, liefst tussen de 22 en 35 jaar.

Groetjes Moniek

He Moniek,

Ik ben ook opzoek naar iemand om volgend jaar mee op vakantie te gaan. Het maakt mij niet uit waarheen. Op vakantie hou ik ervan om overdag op pad te gaan en 's avonds wat te gaan eten en drinken. Ik vind het wel grappig dat jij niet in een discotheek gaat staan dansen haha. Dit doe ik namenlijk ook niet. Ik ga alleen uit als ik vol drank zit haha (ongeveer 2x per jaar)

Ik ben trouwens 20 jaar en ben ik jaartje van school om te werken. Verder zijn mijn hobby’s, motorrijden, wielrennen en gezellig met oppaskindjes opstap.

Nou als het je wat lijkt kun je me mailen.

beste Nicole en Moniek,

Jullie kunnen ook samen met ons mee. In juli 3 weken naar Griekenland. Samen wordt het supergoedkoop.

Hoi Moniek,

Lijkt India je wat? Ik ga namelijk in mei voor 3 weken naar India en ik ben op zoek naar een reismaatje. Ik wil daar in Noord India wat rond gaan reizen. Ik heb nog niets concreets uitgestippeld dus wat dat betreft heel flexibel. Mijn tickets zijn alleen wel al geboekt…

Ik ben nu nog 19 jaar oud, ik werk in de gehandicaptenzorg en vertrek in februari eerst voor 3 maanden naar Sri Lanka om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Mijn vakantie in India sluit daar op aan. Één ding is zeker, in India is het sowieso warm, en er is genoeg te bezichtigen!

Als het je wat lijkt mag je altijd contact met me opnemen: [EMAIL=“m.lakeman@hotmail.com”]m.lakeman@hotmail.com

Groetjes!

hoi moniek,

ik zag jou berichtje en het spreekt me erg aan hoe jij je vakantie wilt vieren, ik hou namelijk ook niet van uit gaan naar een discotheek en ik merk dat dat soms best wel lastig om een reisgenoot te vinden die daar ook niet van houdt. ik ben 26 jaar en werk vier dagen in de werk op een kinderdagverblijf mijn e-mailadres is [EMAIL=“gansjenicole@hotmail.com”]gansjenicole@hotmail.com misschien tot mails

groetjes nicole

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels al een reisgenoot gevonden.

Groetjes Moniek