Vakantie maatje gezocht week 33 en 34 2010

Nog iemand hier die net als mij zin heeft om 1 a 2 weken op vakantie te gaan. Ik zou alleen week 33 en 34 kunnen.
Wel gek hoor op deze manier (vrienden verklaren me voor gek, haha), maar heb geen zin om 2 weken thuis te zitten.

>>>

Ik hou van zon, zee, strand en shoppen, terrasje pakken enz…

Groetjes Silvia

Hallo Silvia,

Week 34 ga ik weer aan het werk maar week 33 staat nog open.
Ik ben van plan om in de periode 31/7 22/8 op kampeervakantie te gaan naar Zuid-Frankrijk en Spanje.
In ieder geval valt één week met onze plannen samen. Mocht je interesse hebben en meer van mij willen weten dan zie ik dat graag!
Ja kan me ook mailen op [EMAIL=“rajongsma@online.nl”]rajongsma@online.nl

Groet,
Reinoud

Hey Silvia,

Heb je al iemand gevonden ondertussen?
Ik heb namelijk ook geen zin om in week 33 en 34 thuis te gaan zitten. Die weken heb ik ook vakantie.
Ik heb er al eens aan zitten denken om naar Ibiza te gaan, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken daar. Maar bijv. Portugal of Frankrijk met de auto zie ik ook wel zitten.
Je kunt met mij alle kanten op wat dat betreft.
Ik ben benieuwd naar wie je bent verder en wat je wil met de vakantie…

Groetjes,

Tom

Hai die Silvia,

Ik ben ook op zoek naar een maatje voor die weken waar jij het over hebt…
Als je het leuk vind , ga ik met je mee…!?
Als je wilt kan ik wel wat foto’s naar je sturen als je dat wilt, dan weet je waar je mee mailt.
Ik zelf ben een jongen van 35, die graag op vakantie wilt , en niet alleen wil gaan, heb er erg veel zin in, ik zat te denken aan Kreta of Ibiza, het maakt mij niet zoveel uit, wat jij het leukste vind…

Als je het leuk lijkt kun je mij mailen.

[EMAIL=“arjan.vander.plas@hetnet.nl”]arjan.vander.plas@hetnet.nl

Ik hoop van je te horen , lijkt mij leuk.

Groetjes Arjan