Vakantie Los Angeles

Dag iedereen!

Ik heb wat vraagjes over een eventuele vakantie naar Los Angeles. Ik wil namelijk erg graag naar Los Angeles gaan omdat ik ten eerste nog nooit in Amerika ben geweest en ten tweede is het mijn droom om daar te wonen als ik klaar ben met mijn studie. Daarom wil ik er nu ook al even een kijkje nemen en zien of het me bevalt, dus ik wil niet alleen maar naar pretparken en aan sightseeing doen. Ik wil ook door woonwijken gaan om te zien hoe het er allemaal uit ziet, natuurlijk heb ik al plaatjes zitten kijken op internet, maar ik wil het ook even in eigen ogen kunnen zien.

Ik wil dit al een tijdje doen, maar heb het nog nooit gedaan omdat ik geen geld er voor had en er ook niet echt voor wilde sparen omdat ik alleen zou zijn, maar een vriendin van mij wilt ook heel graag naar Los Angeles toe dus hebben we besloten om volgend jaar zomer de kans te wagen!

Maar de vragen!

Mijn eerste vraag is: Kan ik me een week lang vermaken in Los Angeles? Is er genoeg te doen en te zien? Of is het beter/leuker om op de helft van de week naar een stad als Las Vegas of San Francisco te gaan? Het internet heeft mij niet echt kunnen helpen met dit aangezien alle reis organisaties en sites alleen maar Tours beschrijven in het zuidwesten.

Mijn tweede vraag is: Kan ik een auto huren? Ik heb een paar keer gelezen en gehoord dat je minimaal 21 moet zijn om een auto te huren in Amerika, maar ik weet niet of het nou de waarheid is, klopt het dat ik nog geen auto mag huren? Op het moment dat ik wil vertrekken naar Amerika ben ik 20 jaar.

Tom!

Je moet 21 jaar zijn om een auto te huren.
Er is genoeg in LA te doen voor een week of zelfs veel langer.

Als je ook door woonwijken wilt gaan, en je bent geen lid van the Bloods of the Cripps, vermijd dan Compton en Watts. Bij uitbreiding de hele South Central buurt.

Overdag is Watts geen probleem en je zou bv naar Watts Tower kunnen gaan.