Amerika, Los Angeles - half oktober

Hi allemaal,

Mijn naam is Barbara, 21 jaar. Vanaf half oktober wil ik naar LA. Ik wil de stad een paar daagjes ontdekken en vervolgens een auto huren en dan California intrekken, richting Yosemite NP, Las Vegas en Grand Canyon. Ik denk dat zo’n kleine trip ongeveer 3 weken in beslag gaat nemen. Heb je zin om dan ook rond die tijd naar V.S. te gaan en een autotje te huren, soms te kamperen, andere keer een hostel te pakken, activiteiten te ondernemen, laat het dan ff weten. Misschien dat we samen kunnen gaan reizen!

Groetjes Barbara

Ps. voor andere suggesties sta ik ook open hoor!

Ha Barbara,

Klinkt leuk. Ik heb zelf ook plannen om half oktober te gaan reizen en Amerika is natuurlijk wel super. Als het je misschien leuk lijkt om samen te reizen stuur mij dan een mailtje om info uit te wisselen.

Groetjes,
Ronald 25 jr

Hoi Barbara,

Toevallig heb ik gister zitten kijken hoeveel het zou kosten om voor 1 a 2 weken een auto te huren en het westen van de VS te doorkruisen. ( vanaf seattle afzakken langs san francisco en dan via phoenix weer terug ofzo )

Laat het maar weten of je nog steeds het plan hebt om die kant op te gaan en of je nog een reisgenoot zoekt!

Groeten,
Joeri
25 jaar

Ik ben ook geinteresseerd, maar vraag me af of je inmiddels misschien al iemand hebt? Ik ben Madelon (vrouw) en 19 jaar. Hoop snel iets van je te horen!

Hey Barbara,

Al iemand gevonden?
Zo niet, dan hoor ik graag van je!

Liefs Mirjam