Vakantie Kroatie

Wie op zoek is naar een vakantie in een prachtig vakantieland moet absoluut richting Kroatie. Vooral de regio in de omgeving van Split is een aanrader. Deze regio ligt uiterst centraal in Dalmatie waardoor uitstapjes maken makkelijk is. Rafting, canyoning, paintball zijn leuke aktiviteiten waaraan men ook kan deelnemen.
Voor informatie over Kroatie kan men terecht op de website www.gotocroatia.com en voor accommodaties op www.croatia-hrvatska.com

Hallo,

ik ben Linda, 20 jaar, en ga eind juli voor 2 weken met mijn vriend naar Kroatie, Istrië. Heeft iemand een tip voor een mooie, betaalbare camping aan zee met zwembad en fatsoenlijk sanitair?
En weet iemand hoe duur uit eten daar ongeveer is, en hoeveel je betaalt op een terrasje in bv. Porec voor een cola of een biertje?

Mvg en alvast bedankt,
Linda

Nieuwe vraag:

Mijn vriend en ik kwamen appartementencomplex Lanterna tegen op internet. Nu is mijn vraag: Weet iemand of als je in zo’n appartement zit je dan ook gebruik mag maken van alle faciliteiten op de bijbehorende camping Lanterna Camp??

Groetjes, bvd,
Linda